در ادامه تلاشهای سرکوبگرانه پلیس کانادا علیه جنبش دانشجویی این کشور، مسئولان سازمان امنیت کبک گابریل نادو دوبووا مسئول و سخنگوی انجمن دانشجویان را مورد بازجویی قرار دادند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رادیو کانادا، سازمان امنیت کبک مورد خاص گابریل نادو دوبووا را تهدید افراطی عنوان کرده است.
نادو دوبووا می گوید طی ماههای اخیر بارها به مرگ تهدید شده بود و به همین علت تصور می کرد احضار او به اداره پلیس در ارتباط با همین مسئله است اما پس از حضور در آنجا وی متوجه شد که پلیس در حال بازجویی از او درباره انجمن دانشجویی اش است.
درحالی که وزیر امنیت عمومی ایالت کبک می گفت گابریل نادو دوبووا مروج خشونت است، وی به سازمان امنیت احضار شد و مورد بازجویی قرار گرفت.
او می گوید من به سئوالات آنان پاسخ دادم. سئوالات درباره انجمن دانشجویی ما موسوم به کلاس و خواسته های جوانان و شبکه های اجتماعی بود. بازجویی هشتاد دقیقه به طول انجامید.
وی افزود احساس کلی من از این بازجویی ها این بود که این کارها به سفارش سیاستمداران صورت می گیرد تا به این ترتیب سازمان امنیت کبک نیز درگیر این اعتراض ها شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار