عملیات تخلیه و بارگیری کالای کانتینری طی دو ماهه نخست سال جاری با 59 درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال پیش به 25 هزار و 987 TEU رسید .


   
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ،«علیرضاخجسته» معاون دریایی و بندری با اعلام این خبر اظهار داشت : این میزان معادل 234 هز ار تن است که از 17 درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته برخوردار است .
«خجسته» تعداد کشتی های تمام کانتینری طی دو ماهه نخست سال جاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)را 47 فروند برشمرد که 9 درصد رشد طی این مدت نسبت مشابه در سال قبل داشته است.
معاون دریایی و بندری میزان تخلیه کالای کانتینری طی این مدت را معادل 14 هزار TEUعنوان کرد و اظهار داشت :این میزان تخلیه نیز از 76 درصد رشد برخوردار است  و بارگیری کالای کانتینری طی همین مدت که غالبا محصولات پتروشیمی است با رشد 43 درصدی بالغ بر 12 هزار TEU است .
وی بهینه سازی سیستم عملیات تخلیه و بارگیری کالای کانتینری، مکانیزه سازی سیستم بارشماری این نوع کالا و ترغیب صاحبان خطوط کشتیرانی با ارائه خدمات جانبی و قیمت های نازل را از جمله عوامل رشد عملیات کانتینری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) عنوان کرد. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.