اعضای کمیسیون هماهنگی IOC در این نشست سه روزه از برنامه های ریو دوژانیرو برای برگزاری بازی های المپیک 2016 اطلاعات کسب می کنند و از برخی محل های برگزاری مربوط به بازی ها بازدید بعمل می آورند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک با رهبری عضو هیئت اجرائی و قهرمان المپیک ناوال-ال-متوکل سومین نشست خود را در رابطه با بازی های المپیک 2016 در ریودوژانیرو روز گذشته آغاز کردند.

بر اساس این گزارش: در این کمیسیون که سه روز به طول خواهد انجامید در مورد برنامه های ریودوژانیرو برای برگزاری بازی ها گفتگو و تبادل نظر خواهد شد و از برخی پروژه های مربوط به المپیک نیز که هم اکنون در این شهر در دست ساخت است بازدید بعمل خواهدآمد.

در این نشست کمیته برگزاری بازی های المپیک 2016 ، ریو دو ژانیور برنامه های خود را برای بازی ها اعلام کرده و پیشرفت های خود را از بعد دومین نشست که در ژوئن 2011 برگزار شد تا کنون ارائه داده و برنامه های خود را برای سال پیش رو نیز بیان می دارد.

کمیته برگزاری ضمن بازدید اعضای کمیسیون از برخی محل های برگزاری و پروژه های زیرساختی که در این شهر در حال اجراست اظهار داشت:  این پروژه ها نه تنها خدمتی به ورزشکاران و تماشاچیان در بازی های المپیک 2016 خواهد بود بلکه یک میراث ماندگار برای مردم  شهر ریودوژانیرو است .

شایان ذکر است: ریودوژانیرو در 2 اکتبر 2009 در 121 امین نشست IOC بعنوان شهر میزبان بازی های المپیک 2016 برگزیده شد و المپیک 2016 در 26 ماده ورزشی از 5 تا 21 آگوست 2016 در این شهر برگزار خواهد شد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.