رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور در بازديد از روند اجرايي محور هراز از مجهز شدن بيش از 2 هزار كيلومتر از راه هاي شرياني استان به دوربين هاي ثبت سرعت خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، شهريار افندي زاده گفت: امسال از تجهيزات پيشرفته براي رسيدن به اين هدف مهم بهره مي بريم.
وي توسعه دوربين هاي نظارتي و ثبت سرعت و تقويت مركز مديريت راه ها را از جمله اقدامات براي دستيابي به هدف مهم امنيت و سلامت راه ها و تردد شهروندان برشمرد و افزود: با تمام توان در تلاش هستيم تا مردم سفري ايمن و راحت داشته باشند.
 افندي زاده به كاهش تصادفات جاده اي در راه هاي كشور اشاره كرد و گفت : در سال گذشته بيش از 14 درصد از تصادفات در جاده هاي كشور كاهش يافت.
معاون وزير راه و شهرسازي ، رعايت قوانين ، هماهنگي نيروهاي امدادي و نصب دوربين هاي نظارتي و كنترل سرعت را از عوامل كاهش تصادفات دانست و ابراز اميدواري كرد: با هماهنگي بيشتر نيروهاي امدادي روند كاهش تصادفات و سوانح رانندگي در كشور ادامه يابد.
وي روند تعريض و چهار بانده كردن جاده شرياني هراز را مطلوب ارزيابي كرد و گفت: تلاش مي کنيم طرح چهاربانده كردن اين جاده شرياني و مهم تا پايان سال 92 به اتمام برسد .  
 افندي زاده در ادامه تعريض 15 پل و ايجاد بيش از 8 كيلومتر تونل را از  اقدامات در اين جاده اعلام كرد و گفت : تاكنون 5 پل تعريض شده و ايجاد يك هزار و 500 متر تونل در دست اقدام است .  
وي استان مازندران را يكي از استانهاي گردشگر پذير و مسافرخير دانست و گفت : در نوروز امسال مازندرن از استانهاي برتر از لحاظ جذب مسافر و گردشگر بود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار