مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش و تربیت مد یر از برنامه‌های اساسی دولت در سال جاری است.

حسین کاظمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، افزود: این طرح در قالب سه برنامه انجام می شود که  تربیت مدیر در سطح پایه به تعداد 120 نفر شامل روسای ادارات، سرپرستان، رئیس‌های گروه‌ها، بخشداران و معاونین آنها می باشد.
 وی اظهار داشت: در حوزه مدیران سطح پایه، دو دوره به مدت 224 ساعت که 60 نفر مدیران فعلی و 60 نفر هم کارشناسان خبره خواهند بود آموزش انجام می شود.
  کاظمی، دومین گروهی که باید آموزش‌های لازم را فرا گیرند را، مدیران حرفه‌ای میانی نام برد و اظهار داشت: این مدیران شامل، مدیران کل و معاونین، فرمانداران و معاونین ، معاونین روسای سازما‌ن‌ها و موسسات دولتی ، مراکز مستقل و سمت‌های مدیریتی هم سطح است.
  به گفته وی، دراین سطح 90 نفرباید به مدت 162 ساعت در قالب دوگروه 30 نفری که در حال حاضر مدیر پایه هستند و یک دوره  30 نفری برای مدیرانی که در حال حاضر مدیر میانی می‌باشند، آموزش‌های لازم انجام شود.

  کاظمی گفت: در این سطح یک گروه 30 نفری به مدت 138 ساعت آموزش خواهند دید.  
   وی ارتقاء و تعالی معنوی و توسعه مهارت‌های فنی، انسانی وادراکی مدیران و متناسب ساختن توانائی‌های آنان با پیشرفت دانش فنی در زمینه‌های برنامه‌ریزی، سازماندهی، نظارت، هدایت و ارزشیابی و نفش‌های مدیریتی را ازاهداف این طرح برشمرد. /س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.