ورود جبهه هوای سرد و مه آلود به خلخال موجب فروكش شدن تب هوای این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اردبيل دمای هوای شهر خلخال و مناطق تابعه این شهرستان كه از چند روز گذشته به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته بود با ورود جبهه هوای سرد و مرطوب خنك ترشده و این كاهش دما لطافت هوا را به دنبال داشته است.

  اداره هواشناسی خلخال اعلام کرد: در حالی كه دمای هوا در روز جمعه گذشته به 27 درجه سانتی گراد بالای صفر افزایش یافته بود دمای هوای دیروز در شهر خلخال به 12 درجه سانتی گراد رسید كه در مقایسه با دمای هوای آخر هفته گذشته 15 درجه كاهش نشان می دهد.

این در حالی است كه كاهش دمای هوا همراه با مه و رطوبت در آن اسكان و استقرار مسافران و میهمانان خلخال را با مشكل مواجه كرد و بسیاری از مسافران شهر خلخال كه با استفاده از فرصت تعطیلات چند روزه اخیر بیشتر در چادرها و یا در فضای باز پارك ها و بوستان های شهر شب را به صبح می رساندند به علت سرمای هوا این شهر را ترك و یا اقامت در هتل ها و میهمانپذیرها را به هوای آزاد تفرجگاهها و بوستان های خلخال ترجیح دادند.

وجود مه غلیظ در سطح جاده های خلخال و منتهی به استان گیلان نیز مشكلاتی را برای رانندگان عبوری از این محورها به دنبال داشته و تردد وسایط نقلیه در راه تازه راه اندازی شده و فاقد خط كشی خلخال به پونل در طول روز گذشته به كندی صورت گرفت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.