کسی که با او ازدواج کرده اید کسی است که با وی عهد و پیمان مقدس بسته و تعهد و التزام داده اید.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با یکدیگر عهد بسته اید که نسبت به هم صادق باشید و مراقب یکدیگر باشید. اما متاسفانه برخی از ازدواجها به دلیل اینکه یکی یا هر دو طرف تصمیم می گیرند به هم دروغ بگویند به انتها می رسند و یا به ورطه نابودی می افتد.
اگر زوج ها به هم اعتماد داشته باشند هیچ عاملی نمی تواند باعث جدایی آنها شود هر یک از زوجین باید برای ایجاد این اعتماد تلاش کنند و هر چقدر اعتماد زوجین نسبت به هم افزایش یابد به همان میزان مشکلات آنها کاهش می یابد از طرفی حسادت،شک،دودلی ،رفتارهایی هستند که دیوار بی اعتمادی و مشکلات را میان زوجین ایجاد می کنند.
بدترین نوع تزلزل در اعتماد زمانی رخ می دهد که یکی از زوجین نسبت به دیگری مرتکب بی وفایی یا خیانت شود کاملا ریشه اعتماد و عشق در یک زوج را می خشکاند و باعث می شود طرف مقابل احساس بسیار بد،عذاب آور،تلخ وحشتناک مورد خیانت واقع شدن را تجربه کند.
**بی اعتمادی زوجین آرامش را از زندگی آنها سلب می کند
زمانی روانشناس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:بی اعتمادی زوجین احساس آرامش و نشاط و سرزندگی و شادی را از زندگی زوجین گرفته و باعث مشاجره،اختلافات خانوادگی متعدد و نهایتا به طلاق و جدایی ختم می شود.
وی افزود:زوجینی که پایه های زندگی شان را با تفاهم و اعتماد و گذشت و فداکاری و عشق بنا می نهند در تمامی ابعاد زندگی خانوادگی و اجتماعی موفق هستند.
وی تصریح کرد:هر چقدر شناخت ما نسبت به کسی که به او اعتماد می کنیم بیشتر باشد اعتماد بیشتری شکل می گیرد هر چقدر زوجین بیشتر یکدیگر را شناسند روابط توام با اعتماد بیشتری را هم تجربه خواهند کرد./ز
گزارشی از ریحانه جمشیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار