مدیرعامل منطقه آزاد اروند گفت: ثبت سفارش کلیه کالاهای مربوط به شهرستانهای آبادان و خرمشهر در منطقه آزاد اروند از این پس صورت می گیرد.


بهروز حسینی فر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان راظهار کرد: با هماهنگیهای صورت گرفت و تفویض اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان در خصوص ثبت سفارش واردات کالا از این ثبت سفارش کالا با کارتهای بازرگانی صادره از اتاق بازرگانی آبادان در مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد اروند صورت می پذیرد.
حسینی فر افزود: پیش از این فقط امکان ثبت سفارش کالا با کارتهای بازرگانی صادره از اتاق بازرگانی خرمشهر در منطقه آزاد اروند وجود داشت.

سرپرست منطقه آزاد اروند گفت: همچنین با تدابیری که اندیشیده شده به زودی ثبت سفارش کالا با کارتهای صادره از تمامی نقاط کشور در منطقه آزاد اروند امکان پذیر خواهد شد.

حسینی فر افزود: این امر به موجب تفویض اختیار سازمان توسعه تجارت ایران به سازمانهای مناطق آزاد و در راستای رفاه حال و انسجام کاری بازرگانان و تسریع در عملیات تجاری صورت می پذیرد.

وی تصریح کرد: بدین منظور لازم است بازرگانان محل تحویل اسناد ثبت سفارش واردات کالا را در سایت سازمان توسعه تجارت ایران (ثبتارش)، منطقه آزاد اروند انتخاب کنند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.