مسئول مجتمع‌های فرهنگی اداره ارشاد نیشابور گفت: نمایشگاه عکس "روح‌الله" به اهتمام کانون بسیج هنرمندان نیشابور در نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برپا شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از مشهد، حمیدرضا آتشی با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: به  مناسبت بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره ) و در راستای کشف و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های تصویری تمامی هنرمندان عزیز به ویژه جوانان که دل به دریچه دوربین خود سپرده و سعی دارند ناب‌ترین تصاویر را با چشم شیشه‌ای دوربین‌هایشان ثبت کنند و با عنایت به اینکه باید روح معنوی حاکم بر  فضای جامعه تداوم بخش راه امام (ره ) و شهیدان والا مقام باشد امسال نمایشگاه  عکس "روح‌الله" به اهتمام کانون بسیج هنرمندان نیشابور  و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وی گفت: در نمایشگاه عکس "روح‌الله" 30 قطعه عکس رنگی و سیاه سفید از عکاسان مطرح ایران در معرض دید عموم قرار گرفته است.

آتشی خاطرنشان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه در معرض دید گذاشتن آثار عکاسان از قیام 15خرداد سال 42 حضرت امام (ره) تا ارتحال حضرت امام (ره) است تا علاوه بر اینکه کار این هنرمندان ارائه شود، سبب شکوفایی استعدادهای آنان شده و دیگر جوانان علاقمند نیز به این هنر روی آورند.

وی تصریح کرد : نمایشگاه عکس "روح‌الله" از  13 الی 20 خرداد91 هر روز از ساعت 9 الی 12صبح و 17الی20 بعدازظهر در محل نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برپا است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.