همكاري ناجا و ارشاد در زمينه جلوگيري از قاچاق فيلم‌هاي در حال اكران،مي‌تواند اين مشكل را حل كند.

كامران قدكچيان،كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص قاچاق فيلم‌هاي در حال اكران گفت: 2 سال پيش يك كميته تبليغاتي براي مبارزه با معضل قاچاق فيلم در نظر گرفته شد كه توليد يك سري انيميشن بود و همچنين هنرمندان را در خانه سينما جمع كردند و در اين را بطه با آنها گفتگو و فيلم اين گفتگو ها را در بين مردم پخش كردند.
وي در اين رابطه افزود:نيروي انتظامي و ارشاد بايد با كمك هم اين معضل را حل كنند بايد تبليغات و برخورد در كنار هم صورت بگيرد.
قدكچيان درخصوص دلايل گراني بليت سينما گفت:‌گراني بليت سينما و توليد مانند زنجير به هم متصل هستند،يعني توليد بايد كم هزينه باشد كه بليت سينما ارزان شود.
وي با اشاره به اينكه وجود چند نكته به قاچاق فيلم دامن مي‌زند،افزود:يكي توليدات شبكه خانگي كه بايد از آن جلوگيري كرد،چراكه فيلم‌هايي كه در اين  شبكه عرضه مي‌شود بار محتوايي كمي دارند و همچنين ساخت فيلم‌هاي تلويزيوني در سطح پايين به بدنه سينما هم ضربه مي‌زند.
اين كارگردان درخصوص راهكارهاي جلوگيري از قاچاق فيلم‌ها گفت:نشست با افراد متخصص و همكاري ناجا و ارشاد با هم مي‌تواند از قاچاق فيلم جلوگيري كند.
وي در همين رابطه خاطرنشان كرد:مديريت همراه با جديت لازمه‌ي جلوگيري از اين معضل سينمايي است./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار