"آنتوني وينر"، عضو دموكرات مجلس نمايندگان آمريكا كه سال گذشته در همين روزها به خاطر رسوايي اخلاقي تيتر اول رسانه ها شده بود، خانه نشيني و خانه داري را پيشه كرده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري تلگراف؛ وينر سال گذشته به ارتباط و مكالمات غير اخلاقي خود با زنان در اينترنت و ارسال تصاوير مستهجن خود به آنان اعتراف كرده بود و همين رسوايي اخلاقي درپي فشارها از سوي اعضاي حزب دمكرات آمريكا، باعث استعفا و خانه نشيني وي شد؛ زيرا براساس قوانين كنگره آمريكا، هرگاه هريك از نمايندگان به گونه اي رفتار كند كه موجب بي اعتباري كنگره شود، كرسي خود را از دست مي دهد.

اين رسوايي اخلاقي چنان در رسانه ها سر و صدا به پا كرد كه باراك اوباما، در مصاحبه اي در اين باره گفته بود: "اگر من جاي او بودم، استعفا مي دادم".

حال پس از گذشت 11ماه، "وينر" همچنان از دوربين و رسانه ها گريزان است و سعي در بهبود وضعيت زندگي خود دارد.


وينر 47 ساله در آن زمان قصد داشت، كانديداي شهرداري نيويورك پس از بلومبرگ شود كه كارهاي ناشايستش مانند صاعقه اي زندگي اش را از هم پاشيد.

او پس از استعفا از سمت خود و پس از مدتها درگيري خانوادگي، در نتيجه رفتارهاي فاسدش، از محل زندگي خود نقل مكان كرده و صاحب يك فرزند پسر شد. او اكنون كاملا خانه نشين شده و مهمترين دغدغه اش، رسيدگي به فرزند كوچكش، غذادادن به او و تعويض پوشكش است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار