فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه پاسداران انقلاب ‌اسلامی گفت: ایجاد امنیت پایدار در منطقه هدف یگان‌های مستقر سپاه پاسداران انقلاب ‌اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه، سردار محمدتقی اوصانلو، در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی، اظهار داشت: رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه شمالغرب کشور درصدد عملی کردن دستورات مقام معظم رهبری در زمینه ایجاد و توسعه امنیت پایدار هستند.

وی افزود: با وجود مشکلات خاص منطقه و صعب‌العبور بودن بسیاری از محورهای شمالغرب کشور، در سال‌های گذشته موفقیت‌های بسیاری در حوزه‌های امنیتی و دفاعی شاهد بودیم که این امر نتیجه تلاش و پشتکار فرماندهان و رزمندگان غیور سپاه‌های مستقر در منطقه است.

اوصانلو، در ادامه با اشاره به مقاومت رزمندگان این منطقه در برابر مشکلات، بیان داشت: در زمستان و با وجود ریزش سنگین برف در محورهای کوستانی، رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب ‌اسلامی در کنار فرماندهان خود برای دفاع از مرزهای کشور تلاش‌های بسیاری کردند که امنیت کنونی نتیجه رشادت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی این رزمندگان است.

وی عملیات غرورآفرین رزمندگان سپاه شهدا در مقابله با گروهک پ.ک.ک و پژاک در مناطق مرزی را نمونه‌ای از قدرت‌نمایی سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی عنوان کرد و افزود: پس از اتمام عملیات‌های گسترده رزمندگان کشور در سال‌های 89 و 90 که تا تابستان سال گذشته ادامه داشت هیچ‌گونه تجاوزی از سوی گروهک‌ها و منافقین به مرزهای این استان انجام نشده که نشانگر اوج آمادگی نیروها و ترس دشمنان از آمادگی نیروهای مسلح است.

وی حمایت‌های دشمنان و ابرقدرتان غرب و شرق از گروهک‌های حاضر در منطقه را بی‌اثر دانست و تاکید کرد: نیروهای حاضر در منطقه در حالی به مقابله با دشمنان اقدام می‌کنند که دولت‌های غربی و به‌ ویژه آمریکا پشت‌سر نیروهای متجاوز هستند.

اوصانلو، ایجاد اغتشاش به‌منظور ایجاد جو اختناق در میان مردم را از راهکارهای دشمنان برای مقابله با نظام عنوان کرد و گفت: دشمنان نظام به‌دلیل ناکامی در مقابله مستقیم با رزمندگان به برخورد و مقابله غیرمستقیم روی آورده‌اند که ایجاد اغتشاش در مواقع مختلف یکی از این راهکارها است.

وی اضافه ‌کرد: برپایی راهپیمایی‌های مختلف به ‌دلایل واهی و همراه ساختن برخی چهره‌های سیاسی با خود از دیگر اقداماتی است که دشمنان در ماه‌های اخیر انجام داده‌اند اما با بصیرت و هشیاری مردم این‌گونه تهاجمات نقش بر آب شده‌اند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه پاسداران انقلاب‌ اسلامی، در پایان تصریح‌کرد: مدیریت بسیار هوشیارانه فرماندهان نیروهای مسلح در آذربایجان‌ غربی باعث پیروزی رزمندگان این مرزو و بوم در تمام صحنه‌های مختلف نبرد شده که این امر دارنده پیام اقتدار و افتخاز مردم این استان است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.