رئیس مرکز تخصصی نماز از آغاز ثبت‌نام سومین دوره تربیت مدرس نماز تا 15 خردادماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم حجت‌الاسلام صادق کفیل با اشاره به رویکرد مرکز تخصصی نماز اظهار کرد: سیاست مرکز در سال جاری از نظر آموزشی به سوی دانشگاه‌ها و خانواده هدایت شده، زیرا بیشتر خانواده‌ها تربیت دینی را نمی‌دانند بنابراین تربیت دینی یک فعالیت اساسی بوده و سازمان‌ها و نهادها باید نسبت به این مهم همت کنند.

وی به طرح معراج به عنوان تربیت مربی معارف نماز اشاره کرد و گفت: این طرح در 10 استان کشور برگزار شد که 150 نفر در سال گذشته در قالب 120 ساعت آموزشی در این طرح شرکت کردند و این افراد امسال در طرح تداوم معراج شرکت می‌کنند.

کفیل از ثبت‌نام سومین دوره تربیت مدرس معارف نماز خبر داد و افزود: طلابی که سطح دو را گذرانده‌اند تا 15 خرداد فرصت دارند برای ثبت‌نام در این دوره اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب در این دوره با شیوه دعوت به نماز، اسرار نماز و مباحث پیرامون نماز آشنا شده و از فارغ‌التحصیلان این دوره در طرح‌های معراج، محراب و نشست‌های دانشجویی استفاده می‌شود.

رئیس مرکز تخصصی نماز یادآور شد: پس از برگزاری آزمون و مصاحبه در نهایت 40 نفر برای شرکت در این دوره پذیرش می‌شوند.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند به مرکز تخصصی نماز واقع در قم، خیابان شهدا(صفاییه)، کوچه 23، کوچه فرعی 11، پلاک 101 مراجعه کرده یا با شماره 7740732 تماس حاصل کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.