رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت مس از توافق قطعی با رضا عنایتی خبر داد.

عبدالرضا داوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان با اعلام این خبر اظهار داشت: با رضا عنایتی به توافق کامل رسیده‌ایم و این بازیکن برای یک فصل پیراهن صنعت مس کرمان را به تن می‌کند.

وی با بیان اینکه مذاکرات خوبی با  این مهاجم ارزشمند داشتیم، تصریح کرد: عنایتی بازیکن خوبی است و ما با توجه به نیازی که در خط حمله خود به یک مهاجم سرزن احساس می‌شد، توانستیم این مهره ارزشمند را بدست آوریم. 

داوری افزود: رضا عنایتی برترین گلزن تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران به مس کرمان پیوسته و این بازیکن قطعا فصل آینده در کرمان  و تیم صنعت مس حضور دارد.

بر خلاف اخبار ضد و نقیض مطرح شده مبنی بر پیوستن رضا عنایتی به استقلال تهران این بازیکن سرانجام شب گذشته با توجه به انجام مذاکرات اولیه با مسئولان باشگاه صنعت مس و بستن قرارداد داخلی پس از چند روز وقفه در مذاکرات بار دیگر مذاکرات خود با مسئولان باشگاه را از سر گرفت و در نهایت با توافق کامل با کرمانی‌ها فصل بعد را در مس توپ می‌زند.

با توجه به خرید بازیکنانی چون ایوان پترویچ، ابوذر رحیمی و مسعود نظرزاده، رضا عنایتی چهارمین خرید باشگاه صنعت مس در فصل نقل و انتقالات فوتبال است. /ب

برچسب ها: عنایتی ، به مس ، می آید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.