سه دوچرخه سوار ایرانی بعد از ظهر دوشنبه از سازمان انتقال خون در تهران مسیر 2000 کیلومتری خود را به سمت آنکارا آغاز کردند.

به گزارش سرويس بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل این دوچرخه سواران مسیر یاد شده را با اسکورت پزشکی سازمان انتقال خون با  شعار هر اهدا کننده خون یک قهرمان است  رکاب می‌زنند و ۲۵ خرداد مصادف با 14 ژوئن روز جهانی اهدا کنندگان  به پایگاه انتقال خون در آنکارا می‌رسند.

مدیر عامل سازمان انتقال خون در همین رابطه با حضور در جمع اهدا کنندگان ورزشی و هنرمندان که روز گذشته در سازمان انتقال خون حضور یافتند گفت: مراسم روز جهانی اهداکنندگان خون با توجه به شعار جهانی این روز که به مناسبت برگزاری المپیک در سال جاری از سوی سازمان جهانی بهداشت انتخاب شده است در سالن 12 هزار نفر ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

وی افزود : سازمان انتقال خون در سال جاری تاکید ویژه ای بر الگو سازی توسط قهرمانان ورزشی و فرهنگی دارد که جنبه قهرمانی کار اهدای خون بیش از همیشه برجسته شود.

بنا بر این گزارش سه دوچرخه سوار بوشهری در جمع اهدا کنندگان و پرسنل سازمان انتقال خون توسط مدیر عامل سازمان بدرقه و از زیر قرآن عبور کردند و عصر روز گذشته مسیر طولانی خود را با هدف ترویج اهدای خون آغاز کردند./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار