نمايش مكبث به كارگرداني ابراهيم پشت كوهي آبان ماه 91 ميهمان جشنواره شب هاي مسكو مي شود.

ابراهيم پشت كوهي نويسنده و كارگردان تئاتر در خصوص آخرين فعاليت هايش به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: هم اكنون نمايش مثل آب براي شكلات را تمرين مي كنيم كه قرار است در بندرعباس به اجراي عمومي برسد.
وي افزود: اين نمايش براساس رمان مثل آب براي شكلات نوشته لورا اسكوئيل است كه آن را تاليف كرده ام.
پشت كوهي تصريح كرد: داستان اين نمايش براساس يك سنت است كه مي‌گويد دختر تا زماني كه مادرش زنده است نمي تواند ازدواج كند و اين موضوع زمينه ساز تراژدي مي شود و اتفاقاتي مي‌افتد كه داستان اين نمايش را شكل مي ‌دهد.
اين كارگردان ابراز كرد: ويژگي اي كه اين نمايش را متفاوت مي‌كند دكور آن است اين دكور آشپزخانه منزل است و تماشاگران به نوعي وارد خانه مي‌شوند و در حين اجراي نمايش غذا براي آن ها سرو مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه اين شكل اجرايي تاكنون در ايران ارائه نشده است بيان  داشت: در اين نمايش 10 بازيگر ايفاي نقش مي‌كنند و اجراي عمومي آن شهريور ماه خواهد بود.
پشت كوهي گفت: نمايش مكبث را نيز آبان ماه و در تاريخ 23 نوامبر به جشنواره شب هاي مسكو در شهر مسكو مي‌بريم.
وي افزود: اين جشنواره معتبر كه هر ساله برگزار مي شود براي اولين بار ميزبان يك گروه تئاتري ايراني است.
اين كارگردان در خصوص نمايش حقيقت العشق نيز اظهار داشت: هم اكنون منتظر روشن شدن تكليف اين اجرا در خارج از ايران هستيم كه هنوز قطعي نشده است.
وي ادامه داد: نمايش مكبث و كمدي الهي را نيز در شهريور امسال در كرج به اجراي عموم مي‌بريم و همچنين تكليف اجراي عمومي دو نمايش فروش يك روح سركش و كمدي الهي در تهران به زودي مشخص مي‌شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار