بازیکنان دعوت شده به اردوی ششم تیم ملی والیبال بانوان برای نخستین بار تمرین با دستگاه سرویس زن خودکار را در سالن آزادی تجربه کردند که بر اساس عقیده سرمربی این تیم، ملي پوشان عملكرد خوبی داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اردوی ششم تیم ملی والیبال بانوان از چهارم خردادماه با حضور 20 بازیکن در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است که سفر تیم ملی مردان کشورمان به ژاپن بهانه ای برای حضور تيم ملي بانوان در سالن فدراسیون والیبال شد.

ملی پوشان در تمرینات خود برای نخستین بار با دستگاه خودکار سرویس زن کار کردند و با توجه به تجربه نخست، میترا شعبانیان سرمربی این تیم از دریافت آنان رضایت دارد.

به دلیل همزمانی امتحانات خردادماه با اردوی ششم تیم ملی والیبال بانوان این مرحله از اردوی آنان که قرار بود 10 روزه برگزار شود، دو روز زودتر 12 خردادماه به پایان خواهد رسید.

تمرین در پست های تخصصی، بدن سازی، تمرین کارهای تاکتیکی و تمرینات اختصاصی با شرایط مسابقه از جمله محورهای تمرینات اردوی ششم تیم ملی والیبال بانوان است.

اردوی بعدی تیم ملی والیبال بانوان از 16 خردادماه آغاز خواهد شد که بر اساس برنامه های این تیم دو بازیکن اردوی فعلی در اردوی آینده حذف می شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در حاشیه این تمرینات از همکاری نکردن برخی اساتید دانشگاه ها با بازیکنان این تیم گله کرد و گفت: حضور ملی پوشان در تمرینات تیم ملی باید اولویت نخست دانشجویان تربیت بدنی باشد اما متاسفانه برخی اساتید با این کار مخالف هستند و برای بازیکنان غیبت محسوب می کنند.

"میترا شعبانیان " با بیان اینکه باید همکاری بیشتری بین دانشگاه ها و فدراسیون والیبال در این زمینه بوجود آید، گفت: علاوه بر امور فنی و تمرینات بازیکنان در بسیاری از موارد باید به اینگونه مسایل نیز رسیدگی کنم.

وی همچنین برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی را از مهمترین نیازهای آنان دانست و گفت: تمرینات تنها برای آماده سازی بازیکنان کافی نیست و آنان باید در شرایط مسابقه قرار گیرند.

سرمربی تیم ملی والیبال تصریح کرد: درخواست برگزاری بازی دوستانه و تدارکاتی با برخی تیم ها از جمله صربستان را ارائه کردیم و منتظر پاسخ آنان هستیم.

تیم ملی والیبال کشورمان خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات AVC کاپ که شهریور ماه امسال در کشور قزاقستان برگزار میشود آماده می کند. ترکیب تیم ملی بانوان ایران در اردوی ششم تمرینی را شبنم علیخانی، مهسا صابری، فرانک بابلیان، فرزانه زارعی، سمیه غضنفری، نیلوفر ابراهیمی، هاجر کاشی، فرنوش شیخی، غزاله نجاتی، مینا بغلانی پور، مریم یکتایی، سحر جباری، مهسا کدخدا، مائده برهاني، شكوفه صفري، نگار كياني، فاطمه رشيدي، نیلوفر رحمتی، مهتاب رحمانی، مینا ایلخانی تشکیل میدهند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار