نادران در تذکری آئین نامه ای با درخواست حفظ نظم از سوی نمایندگان گفت: تقاضا می کنم دوستان در جای خود مستقر شوند برای اینکه خدای نکرده شائبه رایزنی برای جمع آوری آرا را ایجاد نکند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، الیاس نادران در تذکری آئین نامه ای خطاب به نمایندگان گفت: با توجه به حساسیت موضوعی که در دستور کار امروز است ایجاب می کند دوستان در حفظ نظم جدی تر باشند.
 وی در ادامه با اشاره به ماده 6 ائین نامه داخلی مجلس افزود: حفظ انتظام مجلس بر عهده ریاست مجلس و در غیاب او به عهده نائب رئیس است بنابر این انتضامات داخلی مجلس حفظ نظم را ایجاب می کند.
نادران خاطر نشان کرد: امروز مجلس باید آرام تر از هر روز دیگر باشد چراکه عده ای از دوستان ما کاندیدای هیئت رئیسه موقت شده اند لذا برای اینکه شائبه ای ایجاد نشود و تحرکات تاثیری بر رای گیری ها نداشته باشد، تقاضا می کنم دوستان در جای خود مستقر شوند برای اینکه خدای نکرده شائبه رایزنی برای جمع آوری آرا را ایجاد نکند.
مرندی رئیس سنی مجلس در پاسخ به تذکر نادران گفت: تقاضای شما درست است و از نمایندگان تقاضا می کنم در جای خود مستقر شوند تا نیازی به ذکر نام نباشد./ب2
برچسب ها: آئین نامه ، نادران ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار