متهم رديف اول فساد بزرگ مالي کشور با معدل 10.42از دبيرستان فارغ التحصيل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، تورگ، ناظر دادستاني بر گروه امير منصور آريا در دوازدهمين جلسه رسيدگي به فساد بزرگ مالي گزارشي به محضر دادگاه ارائه كرد كه در اين گزارش گزيده اي از زندگي مه‌آفريد خسروي نيز منتشر شده است.

ناظر دادستاني بر اموال اميرمنصور آريا، اظهار داشت: مه آفريد اميرخسروي با معدل 10.42 از دبيرستان فارغ التحصيل شد و بعد از گذراندن خدمت سربازي به اشتغال در مشاغل گوناگوني مشغول بوده است.

تورگ تصريح كرد: مه‌آفريد در رشته مهندسي عمران دانشگاه آزاد واحد زنجان پذيرفته مي‌شود و پس از گذراندن 6 ترم با معدل 6.23 اخراج مي‌شود.

وي در خصوص ارائه اين سوابق از زندگي مه‌آفريد اميرخسروي، گفت: وكيل مه‌آفريد ادعاي مي‌كند كه وي فردي با نبوغ بالاست و اين مدارک ادعاي کذب او را مشخص مي کند.

تورگ ادامه داد: مه آفريد بنابر پيشنهاد برادرش مهرگان اقدام به ساخت جعبه ميوه مي‌‌كند و مدتيبه امر خريد و فروش دام مشغول بوده و كارهاي خود را با خودروي پيكان مهرگان انجام مي‌داده است.

وي ادامه داد: مه آفريد در سال 1380 پس از آشنايي با يكي از مقامات رودبار و يكي ديگر از مقام هاي مسئول در بانك و در اختيار گرفتن رانت، مقدمات راه‌اندازي داماش را به دست مي‌آورد.

وي ادامه داد: مه آفريد با پيشنهاد فردي به نام( ژ) شركت خدمات كشاورزي ميثاق گيلان را خريداري مي‌كند.

تورگ افزود: اينكه ادعا مي‌كنند وضعيت مالي مه آفريد در گذشته خوب بوده  كذب محض است./پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
چرا صحت وياكذب بودن اين آقاي تورگ بررسي نميشود من از اهالي عمارلو هستم و خانواده امير خسروي از وضع مالي خوبي برخوردلر بوده اند و وضعيت تحصيلي خانواده ايشان كاملا مشخص است شما چند نفر را ديده ايد كه هيچ چيز نداشته اند والان بسيار داراتر از اين مه آفريدند لااقل برويد و داراييهاي امير منصور امير خسروي را بررسي كنيد
آخرین اخبار