رئيس سني مجلس نهم در مرقد مطهر امام راحل (ره) گفت: اميدوارم اين روزها، آخرين روزهاي اختلاف بر سر رياست مجلس باشد و از فردا همه به مسئوليت خود متعهد باشيم و نوکري مردم را بکنيم.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در مراسم تجديد پيمان نمايندگان مجلس نهم با آرمان هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، مرندي پس از نماز ظهر و عصر که به امامت حجت الاسلام والمسلمين سيدحسن خميني اقامه شد در سخناني افزود: من سخنران نيستم و امروز هم توفيق شد که به دليل شرايط سني، رياست يک بار مصرف مجلس را بر عهده گرفتم و سخنراني‌ام هم يک بار مصرف است.

وي گفت: من دوران طاغوت را به ياد مي آورم که چه اوضاع و احوالي داشتيم، البته من پس از اتمام درس،‌ در دوران طاغوت به امريکا رفتم و 14 سال در امريکا بودم و زندگي مرفهي داشتيم.

مرندي افزود: خداوند نعمت بزرگي به ملت ايران و دنياي اسلام عطا کرد که امروز انقلاب‌هاي منطقه‌اي از آن بي‌بهره هستند و آن رهبري امام خميني (ره) بود.

رئيس سني مجلس گفت: اگر کسي چون من درباره حرکت امام صحبت کند چيزي بر عظمت آن نمي افزايد اما فکر مي کنم چقدر بجاست که در آيين نامه داخلي مجلس ديده شده است که در روز افتتاح بايد به مرقد امام بياييم و تجديد پيمان کنيم.

منتخب مردم تهران افزود: انقلاب هاي منطقه اي امروز دچار ضعف رهبري هستند که ما از اين نعمت بهره برديم.

مرندي گفت: بايد در تمام دقايق و کار مجلس اين موضوع را از ذهن بيرون نکنيم که امام ما را به وحدت سفارش مي کردند و امروز نياز به اتحاد داريم./گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار