معاون گردشگری اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از واگذاری 35 طرح این اداره كل به بخش خصوصی خبر داد

 

'حیدر صادقی ' در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران شهرکرد گفت:این طرح ها در بخش های گردشگری، اطلاع رسانی و تبلیغات، امور فرهنگی، تشكل های مردم نهاد، دفاتر، امور جشنواره ها و نمایشگاه هاست.

وی با بیان اینكه اجرای این طرح، در راستای فراهم كردن همكاری موثر بین بخش های خصوصی و مرتبط با گردشگری و اطلاع رسانی شفاف وگسترده فعالیت های مرتبط است، ادامه داد: این طرح ها در سایت اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به آدرس www.miraschb.ir قرار دارد.

صادقی افزود: متقاضیان وعلاقه مندان با ارائه مدارك و مجوزهای مرتبط با حوزه كاری گردشگری می توانند با این اداره كل همكاری كنند.

معاون گردشگری اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری تصریح كرد: این طرح در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی با موضوع خصوصی سازی انجام می شود.

وی افزود: هدف از انجام این فعالیت، افزایش فعالیت بخش خصوصی، كاهش فعالیت اجرایی این اداره كل، افزایش كارایی واحد های اقتصادی و افزایش رقابت در راستای بهره وری بیشتر است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.