مردان والیبال ایران در توقف چند ساعته خود در دوحه قطر یک ساعت و نیم زیر نظر سرمربی کار بلد خود تمرین کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تیم ملي واليبال ایران که برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک راهی ژاپن شده است، طبق توقفي كه در دوحه داشت در اين شهر تمرينات  خود را انجام داد.

تیم ملی والیبال ایران قرار بود طبق برنامه در سالن والیبال فدراسیون قطر تمرین کند که با تغییر برنامه ملی پوشان در سالن والیبال باشگاه الاهلی تمرین خود را برگزار کرد. به هر حال خولیو ولاسکو سرمربی آرژانتینی تیم ملی شاگردانش را در سالن باشگاه الاهلی مثل همیشه تمرین داد. تمرینی که با حرکات کششی و با میانداری خودش شروع شد و بعد هم با تمرین توپی تمرکز بر سرویس ودریافت ادامه پیدا کرد. همه بازیکنان تمرین بانشاطی را انجام دادند.

البته وزنه زدن هم در دستور کار شاگردان ولاسکو بود. امیر غفور اولین نفری بود که به دستور ولاسکو از زمین بیرون آمد و راهی سالن وزنه شد. سپس موسوی،نادی،پوریا فیاضی،علی مباشری و سعید مصطفی وند به کار با وزنه پرداختند. در حالی که بقیه بازیکنان تمرین سرویس و دریافت را انجام می دادند.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی در خصوص این تمرین گفت:«ولاسکو برای اینکه خستگی بچه ها از تنشان خارج شود، این تمرین را گذاشت. قرار نبود تمرین سنگینی باشد.چرا که باعث مصدومیت می شد»

 حمزه زرینی هم که از تمرین سبک ولاسکو راضی بود گفت:«ما جمعه هم یک جلسه تمرین کرده بودیم.ولاسکو تنها برای اینکه بدنها خواب نماند و دور از تمرین نباشد، این تمرین را برنامه ریزی کرد. چرا که اگر قرار بود دو روز تمرین نمی کردیم بدنمان از فرم فاصله می گرفت. وزنه زدن و تمرین با توپ امروز تنها تکانی به عضله هایمان داد تا از رخوت دور شوند.»

 خولیو ولاسکو به خاطر سفر 12 ساعته روز دوشنبه به شاگردانش استراحت مي دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار