رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت:دوره آموزشی کار آفرینی ویژه شرکت های دانش بنیان برگزار می شود علاقمندان به شرکت در این دوره ها می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

کوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود:این دوره برای اولین بار و با هدف توانمند سازی زنان کار آفرین در سطح مدیریتی ،کارشناسی و دانشگری برای شرکت های دانش بنیان برگزار می شود.
وی افزود:سر فصل های اصلی دوره آموزش کار آفرینی شرکت های دانش بنیان در مباحث تشخیص فرصت های کار آفرینی در حوزه کسب و کارهای دانش بنیان ،طراح خدمات و محصولات دانش بنیان ،مدیریت نوآوری باز در کسب و کارهای بین المللی ،مدیریت دانش و یادگیری در کسب و کارهای دانش بنیان،مالکیت معنوی،در آینده پژوهی است.
وی در ادامه با اشاره به شیوه اجرای نحوه ثبت نام این دوره گفت:این دوره آموزشی با هماهنگی دفتر امور مهارتهای پیشرفته سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود و متقاضیان می توانند برای ثبت نام به سایت Daneshfarinan.ir مراجعه کنند.
ضمن اینکه علاوه بر شیوه حضوری،متقاضیان می توانند به صورت مجازی نیز در سراسر کشور در دوره شرکت کنند.
رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور خاطرنشان  کرد:این دوره طی 100 ساعت در دو بخش کارگاه های آموزشی نظری با حضور اساتید برجسته کار آفرینی در محل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و  کارگاه های آموزش عملی در محل شرکت های برگزیده دانش بنیان برگزار می شود.
در ادامه ابراهیمی نژاد مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان با اشاره به نامگذاری سال 91 به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت:تلاش داریم آموزش های مهارتی را از نظر کمی و کیفی توسعه دهیم و جایگاه واقعی آموزش های فنی و حرفه ای را به جامعه بشناسانیم.
وی افزود:آموزش های مهارت و فن آوری به عنوان یکی از ارکان اصلی توانمند سازی سرمایه های انسانی است.
وی افزود:آموزش های مهارت و فن آوری به عنوان یکی از ارکان اصلی توانمند سازی سرمایه های سرمایه های انسانی امکان ثروت آفرینی متناسب با استعدادهای افراد و نیاز بازار کار را فراهم می آورد به طوری که در بخشی از رشته ها صد درصد آموزش دیده های مراکز فنی و حرفه ای جذب بازار کار شده اند.
در ادامه جلیلی ،کارشناس آموزش در صنایع اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از مهارت آموزی بیش از 500 نانوای یزدی در سال جهاد اقتصادی خبر داد  و اظهار داشت:در سال 90 با هدف ارتقای با هدف ارتقای کیفیت نان 547 نانوا در استان یزد آموزش های مهارتی پخت نان را فرا گرفته اند.
وی افزود:میزان آموزش مهارت که برای نانوایان استان ارائه شده 27 هزار و 124 هزار نفر ساعت و در رشته های شاطر نان تافتون ،کارگر خمیرگیر و چانه گیر تافتون و کارگر نان درآر، و نان پهن کن تافتون بوده است.
کارشناس آموزش در صنایع دوره فنی و حرفه ای یزد خاطرنشان کرد:تعداد نانوایانی که با شرکت در آزمون های مهارت موفق به دریافت گواهینامه مهارت شده اند 168 نفر بوده است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار