مدیرکل موسسه مالی و اعتباری مهر استان اردبیل گفت: موسسه مالی و اعتباری مهر استان اردبیل با دارا بودن بیش از 200 هزار مشتری 14درصد از منابع پولی استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، از اردبیل، صالح پاشاپور صبح امروز در دیدار با استاندار اردبیل با اشاره به میزان تسهیلات پرداخت شده در استان توسط موسسه ابراز داشت: این موسسه در یک سال گذشته بیش از 372 میلیارد  ریال تسهیلات در قالب عقود اسلامی و قرض‌الحسنه به مردم شریف استان پرداخت کرده است.

پاشاپور پرداخت تسهیلات به خانواده‌های زندانیان نیازمند را یکی از مهم‌ترین اقدامات موسسه عنوان کرد و گفت: این موسسه در راستای توانمند‌سازی زندانیان آزاد شده در استان بیش از 5 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به بیش از 100خانواده نیازمند پرداخت کرده است.

مدیرکل موسسه مالی و اعتباری مهر استان اردبیل در ادامه با بیان خدمات و تسهیلات ارائه شده به بسیج ابراز داشت: در سال گذشته بیش از 8 میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود اسلامی و قرض‌الحسنه به بسیجیان استان اردبیل پرداخت کرده‌ایم.

پاشاپور به پرداخت داوطلبانه مابه‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب سپرده‌ها اشاره کرد و افزود: در سال گذشته به عنوان اولین موسسه مالی و اعتباری در کشور بیش از 3 هزار میلیارد ریال سود قطعی به حساب سپرده‌گذاران خود واریز کردیم که در مجموع می‌توان گفت یک گام اساسی برای رعایت بانکداری اسلامی توسط موسسه برداشته شد.

وی تصریح کرد: یکی از شاخص‌های موسسه، داشتن نیروهای متعهد و از اعضای خانواده‌های شهدا و بسیجی است که وجود این نیروها اعتماد خوبی از طرف مردم شاهد هستیم و از نظر فنی و تخصصی نیز سیستم نرم‌افزاری موسسه یکی از بهترین سیستم‌‌های موجود بانکی در کشور به شمار می‌رود.

این مسئول خاطرنشان کرد : برای اولین بار در استان طرح تجلیل از مشتریان و معتمدین را اجرا کردیم که با توجه به نتایج مطلوب آن، در نظر داریم این طرح را در مقیاس گسترده‌تر به مرحله اجرا درآوریم.

پاشاپور ادامه داد: موسسه مالی و اعتباری مهر به عنوان تنها موسسه مالی می‌تواند بیش از 70 درصد از منابع خود را در داخل استان در قالب تسهیلات پرداخت کند که در نوع خود رقم قابل ملاحظه‌ای است.

مدیرکل موسسه مالی و اعتباری مهر در پایان سخنان خود با اشاره به رویکرد موسسه در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ابراز داشت: بر اساس رسالت موسسه در عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال، این موسسه در حضور تمام مدیران اجرایی و دستگاه‌های دولتی آمادگی خود را برای نقش‌آفرینی در این امر خطیر با توجه به منابع و امکانات قابل توجهی که در اختیار دارد اعلام می‌کند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.