مديرجهاد كشاورزي شهرستان اهر، از صدور پروانه فعاليت براي يك هزار و 500 نفر از بهره برداران توسط نظام صنفي كارهاي كشاورزي شهرستان اهر خبرداد.

عبادپور، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز، گفت: اين پروانه در زمينه هاي باغباني، زراعت، امور دام و ساير قسمت ها صادر شده است.

وي، افزود: در راستاي اجراي آيين نامه نظام صنفي كارهاي كشاورزي مصوبه هيئت دولت و ابلاغيه معاون اول رئيس جمهور به منظور سازماندهي، نظام بخشي و حمايت از حقوق توليد كنندگان و بهره برداران در بخش كشاورزي و منابع طبيعي، نظام صنفي كارهاي كشاورزي شهرستان اهر به موجب مقررات قانوني در تاريخ 23/12/88 تشكيل گرديد و پس از استقرار دبيرخانه نظام صنفي در مديريت جهاد كشاورزي شهرستان اهر فعاليت خود را آغاز نموده است.

عبادپور، افزود: با توجه به اينكه اعضاي نظام صنفي كارهاي كشاورزي طبق مصوبه مجلس از پرداخت حق بيمه كارفرمايي و همچنين از پرداخت ماليات معاف مي باشند كه در اين راستا معرفي اعضاء به سازمان تأمين اجتماعي جهت بهره مندي از معافيت مذكور شروع شده است و مسئولين و اعضاي هيئت مديره نظام صنفي كار هاي كشاورزي شهرستان اهر با ايجاد تعاملات لازم با دستگاه ها و صنوف مرتبط و جهت توسعه كمي و كيفي محصولات و بهبود شرايط توليد و فروش و صادرات محصولات و برخورداري اعضاء از تسهيلات اعتباري و تأمين ساير نيازهاي اعضاء تلاش مي كنند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.