تیم سپاهان در هشتیمن حضور آسیایی خود برای صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا، باید از سد استقلالی بگذرد که در کورس قهرمانی لیگ یازدهم این تیم را پشت سر گذاشته است

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، از اصفهان ،  در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا ورزشگاه فولادشهر میزبان دیدار مهمی است در آن دو تیم مدعی ایرانی رودروی یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

این دیدار به تعبیری سوپرجام ایرانی‌ها نیز نام‌گذاری می‌شود زیرا سپاهان برای سومین بار متوالی قهرمان لیگ برتر ایران شده و تیم استقلال نیز عنوان قهرمانی جام حذفی را بدست آورده است.

شاگردان زلاتکو کرانچار در این دیدار حکم میزبان را دارند، با معضل 9 بازیکن یک اخطاره مواجه هستند، اما در بازی فردا محرومی ندارند و تنها حسن اشجاری نمی‌تواند این تیم را همراهی کند.

اما تیم استقلال که بازنده کورس قهرمانی با سپاهان و تراکتور بود، در این دیدار به دنبال جبران مافات است تا شاید با صعود به مرحله بعد، ناکامی در لیگ را جبران کند و انتقام قهرمانی سپاهان را از این تیم بگیرد.

سپاهان با مربیگری زلاتکو کرانچار در بهترین شرایط روحی و روانی به سر می‌برد و قهرمانی در لیگ نیز نیروی انگیزشی زیادی را به این تیم تزریق کرده است که می‌تواند برگ برنده آن‌ها در این بازی باشد.

طلایی‌پوشان تاکنون سه بار به مرحله پلی‌آف راه یافته‌اند که یک بار تا فینال آسیا پیش رفته و قهرمانی قاره کهن را کسب کرده‌اند اما در دوره گذشته این مسابقات، با وجودی که از پلی‌آف صعود کردند، اما به دلیل یک اشتباه آماتوری از صعود به نیمه نهایی بازماندند.

با توجه به اینکه تیم‌ها در این مرحله تنها یک بازی انجام می‌دهند و با توجه به اینکه سپاهان در مرحله گروهی به عنوان تیم صدرنشین صعود کرده است در این دیدار میزبان است.

این برای دومین بار است که دو تیم ایرانی در این مرحله به مصاف یکدیگر می‌روند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.