همدان/

همدان مهرماه ميزبان همايش جمعيت شناسي

ششمین همایش ملی جمعیت شناسی با عنوان تحولات ساختار سنی جمعیتی ایران مهر امسال در دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دبیر این همایش گفت: کاهش باروری و ثبات نسبی مرگ‌ و میر در سطح پایین باعث تغییر در ساختار سنی جمعیت ایران شده است.
آقای حسینی افزود : انجمن جمعیت‌شناسی ایران با هدف بررسی تحولات صورت ‌گرفته در ساختمان سنی جمعیت ایران و آثار و پیامدهای آن، ششمین همایش خود را با محوریت apostrophe تحولات ساختار سنی جمعیت و پیامدهای آن در ایران apostrophe برگزار می‌کند.
او گفت: بررسی پویایی ساختار سنی و پیامدهای جمعیتی، پیامدهای اقتصادی تحولات ساختار سنی ، پیامدهای اجتماعی ـ فرهنگی تحولات ساختار سنی، پیامدهای بهداشتی ـ بهزیستی و تحولات ساختار سنی چهار محور برگزاری این همایش است.
شرکت کنندگان در این همایش، بایستی مقالات خود را حول یکی از محورهای همایش بر اساس دستورالعمل تدوین و نگارش مقاله تهیه و از طریق وب سایت همایش در زمان تعیین‌شده به دبیرخانهی علمی همایش ارسال کنند.
دبیر همایش بین المللی جمعیت شناسی در همدان گفت: در برگزاری این همایش سازمان‌ها و نهادهای دیگری چون دانشگاه تهران ، مرکز مطالعات و پژوهشهای جمعیتی آسیا و اقیانوسیه ، صندوق جمعیت ملل متحد در ایران، مرکز آمار ایران، پژوهشکده آمار و سازمان ثبت احوال کشور همکاری و مشارکت دارند.
علاقمندان برای شرکت در این همایش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه بوعلی سینا همدان به نشانیwww.basu.ac.ir مراجعه کنند. /ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.