ششمین همایش ملی جمعیت شناسی با عنوان تحولات ساختار سنی جمعیتی ایران مهر امسال در دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دبیر این همایش گفت: کاهش باروری و ثبات نسبی مرگ‌ و میر در سطح پایین باعث تغییر در ساختار سنی جمعیت ایران شده است.
آقای حسینی افزود : انجمن جمعیت‌شناسی ایران با هدف بررسی تحولات صورت ‌گرفته در ساختمان سنی جمعیت ایران و آثار و پیامدهای آن، ششمین همایش خود را با محوریت apostrophe تحولات ساختار سنی جمعیت و پیامدهای آن در ایران apostrophe برگزار می‌کند.
او گفت: بررسی پویایی ساختار سنی و پیامدهای جمعیتی، پیامدهای اقتصادی تحولات ساختار سنی ، پیامدهای اجتماعی ـ فرهنگی تحولات ساختار سنی، پیامدهای بهداشتی ـ بهزیستی و تحولات ساختار سنی چهار محور برگزاری این همایش است.
شرکت کنندگان در این همایش، بایستی مقالات خود را حول یکی از محورهای همایش بر اساس دستورالعمل تدوین و نگارش مقاله تهیه و از طریق وب سایت همایش در زمان تعیین‌شده به دبیرخانهی علمی همایش ارسال کنند.
دبیر همایش بین المللی جمعیت شناسی در همدان گفت: در برگزاری این همایش سازمان‌ها و نهادهای دیگری چون دانشگاه تهران ، مرکز مطالعات و پژوهشهای جمعیتی آسیا و اقیانوسیه ، صندوق جمعیت ملل متحد در ایران، مرکز آمار ایران، پژوهشکده آمار و سازمان ثبت احوال کشور همکاری و مشارکت دارند.
علاقمندان برای شرکت در این همایش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه بوعلی سینا همدان به نشانیwww.basu.ac.ir مراجعه کنند. /ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.