مدیر عامل برج میلاد تهران گفت: بالغ بر 64 هکتار اراضی در اطراف برج میلاد وجود دارد که در 24 هکتار از این زمین ها احداث فضای سبز و جنگل کاری آغاز شد.

فرزاد هوشیار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: مدیریت شهری قصه ساخت و سازها گسترده در اراضی اطراف برج میلاد ندارد وتلاش دارد از ایجاد کاربری های متعدد در آن بپرهیزد تا بخش عمده ای از این فضا را به فضای سبز اختصاص دهد.

وی با اشاره به اینکه احداث فضای سبز و جنگلکاری در بالغ بر 24 هکتار از زمین های اطراف برج میلاد آغاز شده تصریح کرد: بیش از 6 میلیارد تومان اعتبار برای شروع جنگلاری اختصاص داده شده و بالغ بر یکهزار و 500 کارگر نیز مشغول توسعه فضای سبز در اطراف برج میلاد هستند.

هوشیار گفت: در تلاش هستیم تا پایان تابستان امسال شرایطی فراهم شود که خانواده های تهرانی امکان حضور و بهره مندی از فضای سبز اطراف برج میلاد راداشته باشند.

وی همچنین از برگزاری جشنواره تابستانه برای نخستین بار در برج میلاد خبر داد و گفت: امیدواریم این جشنواره نیز همچون جشنواره نوروزی برج میلاد که با استقبال 160 هزار نفری شهروندان تهرانی روبرو شده بود همراه شود.ده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار