صدور مجوز به منظور چاپ كتاب به نسبت گذشته شرايطي به مراتب سخت‌تر و پيچيده تر دارد.

منصور خلج،نويسنده و مترجم وكارگردان و پيشكسوت تئاتر درگفتگو با خبرنگار بخش تئاتر باشگاه خبرنگاران دررابطه با وضعيت آخرين نگاشته‌هايش گفت:هم اكنون با وجود شروع سال جديد و نزديكي به آخرين روزهاي اولين ماه سال مسائل هنوز روي روال عادي خود نيست.
وي افزود:متاسفانه در شرايط حاضر چاپ كتاب و صدور مجوز براي آن بسيار سخت شده است و من هنوز منتظر مجوز براي كتاب" نمايشنامه نويسان ايران از آخوند‌زاده تا بيضايي" از سوي وزارت ارشاد هستم.
خلج بيان كرد:نمايشنامه‌اي به نام "اشتباهات آن شب" را نيز به تازگي ترجمه كرده‌ام و به زودي به چاپ مي‌رسد.
وي همچنين اظهارداشت:فيلمنامه‌اي با نام "رازهاي دريا "نگاشته‌ام كه به موضوعات اقليمي خليج فارس مي‌پردازد و داستان عكاسي است كه به دليل مشكلاتي كه برايش اتفاق افتاده راهي منطقه خليج فارس مي‌شود.
اين نويسنده در رابطه با آخرين مقاله‌اي كه تاليف كرده و بيان كرد:مقاله‌اي در رابطه با بررسي نمايشنامه نويسي كودك نوشته‌ام كه هم اكنون در فصلنامه نمايشنامه نويسان ايران موجوداست.
خلج درخصوص اجراي نمايش فرودگاه بعدي كه از سال گذشته در نظر دارد،بيان داشت:وجود اين نمايشنامه را از سال گذشته به تئاترشهر براي اجرا ارائه داده‌ام كه شايد در برنامه‌ريزي‌امسال اين مركز وجود داشته باشد،اما هنوز خبري در اين رابطه دريافت نكردم.
وي در رابطه با شوراي جديد تئاترشهر خاطرنشان كرد:اميدورام عملكرد اين شورها در جهت تسريع  فعاليت‌هاي اجراي هنرمندان باشد و بتواند به ارتقاي آن‌ها كمك كند./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار