استاندار خوزستان گفت: دولت برتوسعه زیر ساخت های استان خوزستان در سال 91 تاكید دارد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران  خوزستان،' سید جعفر حجازی' با اشاره به ظرفیت های بودجه سال 91 اظهار داشت: ریاست محترم جمهور با تاكید بر حداكثر استفاده از بودجه سال 91 و پیگیری منابع حاصل از فروش اوراق مشاركت درسال 90 بر توسعه زیر ساخت های استان درسال جاری تاكید دارد .

وی از توجه ویژه' دكتر محمود احمدی نژاد' به توسعه كشاورزی دراستان ها بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: بر اساس دستور رییس جمهور كارگروه كشاورزی با هدف توسعه كشاورزی و ایجاد حداقل 500 هزار شغل درسال جاری تشكیل و سهم استان ها نیز به نسبت میزان استعدادشان در این بخش ابلاغ شده است .

این مقام مسئول با اشاره به پیشتاز بودن خوزستان در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی افزود: رییس جمهور كشورمان با نظر به قانون برنامه پنجم دستور داده است تا موانع و بروكراسی های پیچیده اداری جذب سرمایه گذاران برطرف و فرایندهای موجود دراین حوزه تسهیل شود .

مقام عالی دولت دراستان همچنین بااشاره به آخرین نشست دكتر احمدی نپاد با استانداران یادآورشد ،رییس جمهور با تاكید بر توسعه صادرات غیر نفتی خواستار برنامه ریزی دقیق تمامی دستگاه ها و استانداران برای اتكای كشوربه منابع غیر نفتی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.