نخستین جلسه تمرین نمایش «پدرخوانده ناپلی» به کارگردانی بابک محمدی از يكشنبه(۲۰ فروردین ماه) در تماشاخانه شماره یک مجموعه ایرانشهر آغاز شد.

به گزارش

باشگاه خبرنگاران

و به نقل از روابط عمومی

تماشاخانه ایرانشهر

، در جلسه نخست این نمایش که با حضور هنرمندانی چون سیما تیرانداز، مریم سعادت، مجید مشیری، و سایر عوامل اجرایی این نمایش آغاز شد، گروه ضمن بررسی روند کلی جریان نمایش به روخوانی متن پرداختند.

این نمایش از اواخر اردیبهشت ماه سال جاری و پس از پایان اجرای نمایش «پس از سقوط» به کارگردانی منیژه محامدی اجراهای خود را در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند.

مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، هم اکنون با دو نمایش «آمدیم نبودید رفتیم» به کارگردانی رضا حداد در تالار استاد سمندریان و «پس از سقوط» به کارگردانی منیژه محامدی در تماشاخانه شماره یک میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی است، ضمن اینکه تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران نیز با چهار نمایش «سمفونی تنفر» به کارگردانی میلاد عباسی، «قرمز + یک عالمه سفید» از بهنام حجتی، «آئینه پشت سکوت» کار امیر امیری و «ساقه‌های لاغر کم خون» اثر غلامرضا سلیمان تاش اجراهای خود تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه می‌دهد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخبار و رویدادهای هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر می‌توانند از طریق شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۲۵ و ۸۸۸۱۴۱۱۵ با روابط عمومی و اموربین الملل مجموعه در ارتباط باشند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار