مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو از توليد انبوه و عرضه خودرو "رانا" در بهار سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني خبر داد که که با فکر و دستان هنرمند صنعتگران ايراني طراحي شده است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از ايکوپرس ، جواد نجم الدين با بيان اين مطلب که مقام معظم رهبري سال جديد را سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني نامگذاري کرده اند ، گفت: اجراي درست و کامل شعار سال ، موجب توسعه استقلال صنعتي کشور و رونق اقتصادي مي شود.
نجم الدين افزود : گروه صنعتي ايران خودرو اين افتخار را دارد که در سه ماهه اول اين سال دومين خودرو با نشان ايراني رادرا ختيار مشتريان قرار دهد.
وي قيمت خودرو رانا را کمتر از 15 ميليون تومان اعلام و خاطر نشان کرد : اين خودرو از امکانات رفاهي و ايمني بالايي برخوردار است.
مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو از ديگر مزاياي خودرو رانا را توسعه يک پلتفرم جديد براي ايران خودرو درتوسعه صادرات ، دستيابي به استاندارد ايمني سه ستاره و استاندارد آلايندگي يورو 4 و 5 و مجهز به کيسه هوا سرنشين و راننده و ترمز ضد قفل بيان کرد.
وي اظهارداشت : اين خودرو براي عرضه دريازار هالي داخلي و بين الملي درکلاس ابعادي C و به صورت چهار درب سدان صندوقدار توليد مي شود.
نجم الدين تاکيد کرد : اين خودرو با دونوع موتور کم مصرف تي يو5 و اي اف 7 به بازار عرضه مي شود و موتور ديزل ملي درسال 92 برروي رانا نصب خواهد شد.
مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو گفت : برنامه توليد خودرو رانا در سال جاري 50 هزار دستگاه است و تا سقف 200 هزار دستگاه درسال قابل افزايش خواهد بود.
نجم الدين ، مهم ترين بارار صادراتي رانا را منطقه خاورميانه ، روسيه ، ترکيه ، آفريقا و آمريکاي جنوبي اعلام کرد.
وي خاطر نشان کرد : پارسال 52 دستگاه رانا به صورت آزمابشي توليد شده است./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار