امسال ورود مسافران نوروزی به استان اصفهان 60 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان؛معاون عمرانی استانداری اصفهان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فعالیت های ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان در نوروز سال جاری بیان داشت:این اقدامات بسیار مناسب و شاخص بوده و به طور حتم عملکرد آن رتبه ممتاز را در سطح کشور کسب خواهد کرد.

جمال الدین صمصام شریعت با بیان افزایش 60 درصد ورود مسافران نوروزی به استان اصفهان افزود:از 25 اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین ماه امسال 21 میلیون و 589 هزار و 475 مسافر و گردشگر نوروزی وارد اصفهان شدند که از این تعداد 4 میلیون و 314 هزار و 979 نفر در استان و بالغ بر 2 میلیون و 170 هزار نفر در شهر اصفهان اقامت داشتند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی خاطر نشان کرد:استقبال از جذب سرمایه برای رونق ساخت وساز برای تحقق این مهم ضروری و مهم است.

معاون عمرانی استانداری اصفهان اظهار داشت:تسهیل در صدور پروانه ساخت و ساز در چهارچوب طرح بازنگری تفصیلی در توسعه ساخت وساز بسیار موثر است و شاهد حمایت از تولید ملی خواهیم بود.

صمصام شریعت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیاز زیادکلان شهر اصفهان به فضاهای خدماتی از جمله پارکینگ ها،آتش نشانی،کلانتری،فضاهای خدماتی،آموزشی و فرهنگی تصریح کرد:به منظور تامین وساخت این اماکن کاربری اراضی بزرگ نظامی،سیلو،انبارهای شرکت نفت و کارخانه ریسباف در این زمینه در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد:انبوه سازان باید از خرید این اراضی بزرگ از شرکت نفت خودداری کنند زیرا هیچ پروانه ای برای این اراضی صادر نمی شود چون بخشی از این زمین ها برای آینده شهر ذخیره سازی می شود و این درحالی است که مکان احداث بزرگترین میدان با نام نظام جمهوری اسلامی در اراضی نظامی قرار دارد. /س                                                          

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.