مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: پرستاران خادمان بخش سلامت کشور هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه، حجت‌الاسلام علی اسم‌حسینی در آیین تجلیل از پرستاران و بهیاران نمونه آذربایجان غربی اظهار داشت: برای شغل پرستاری عشق و ایثار و از خودگذشتگی لازم است و پرستار باید در برخورد با بیمار، اخلاقی خوب و مهربانانه داشته باشد تا بیمار بتواند روحیه خود را در برخورد با بیماری حفظ کند.

وی افزود: صبر و استقامت حضرت زینب الگوی کاملی برای پرستاران جامعه اسلامی است.

به گفته وی انتظار خدمت‌رسانی مطلوب از پرستاران موقعی تحقق پیدا می‌کند که آنها دغدغه‌ای نداشته باشند و همه مسئولان باید توجه ویژه‌ای در حل مشکلات این قشر خدوم و زحمتکش داشته باشیم.

اسم‌حسینی تصریح کرد: عرصه کار پرستاری عرصه مبارکی است که باید با بهره‌مندی کامل از آن علاوه بر ایجاد رضایت در بین بیماران و خانواده‌های آنها زمینه رضایت الهی را نیز فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه صبر و شکیبایی حضرت زینب باید چراغ راهنمای پرستاران جامعه اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: پرستاران ایران اسلامی باید از فضایل و ویژگی‌های رفتاری آن بانوی بزرگ بهره گیرند.

اسم‌حسینی اضافه کرد: شغل پرستاری کاری سخت است که باید مزیت‌های بسیاری نیز برای آن در نظر گرفته شود تا پرستاران با دلگرمی بیشتری به فعالیت مبارک خود ادامه دهند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تاکید کرد: البته باید فکر و اندیشه پرستاران مبتنی بر ارزش‌های اسلامی باشد و این قشر زحمتکش باید در کنار خدمت به خلق خدا، وارستگی را مورد توجه قرار دهند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.