چهارمین نشریه علمی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به عنوان ناشر مجلات علمی کشور منتشر شد.

ناصری رئیس مرکز همکاری های علمی بین المللی ISC در گفتگو با خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت: به دنبال سیاست های علمی معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری این دو مؤسسه مسئولیت چاپ و نشر مجلات علمی کشور را برعهده گرفته و تاکنون 250 نشریه علمی پژوهشی کشور تحت انتشارات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم فناوری و ISC قرار گرفته است.

وی افزود: تمام انتشارات مرکز منطقه ای و ISC به صورت رایگان بین کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی برحسب موضوع نشریه توزیع می شود.

**انتشار جدید مجله IJISM در سال 2012

ناصری در ادامه از انتشار شماره جدید مجله IJISM خبر داد و گفت: نشریه IJISM که هر سال 2 شماره از آن به زبان انگلیسی منتشر می شود اخیراً توسط شرکت الزویر جهت نمایه سازی در فرآورده های مختلف این شرکت و فروش مقالات آن پذیرفته شده است.

وی افزود: این نشریه در حوزه های علم سنجی، وب سنجی، کتابداری و اطلاع رسانی، مدیریت اطلاعات، انفورماتیک و فناوری های اطلاعاتی با گرایش مدیریت محتوی مقالات پژوهشگران ایران و خارج از کشور به چاپ می رساند.

وی تصریح کرد: تمام مقالات دریافتی از سوی نویسندگان حداقل به 3 داور ارسال می شود و مجموع نظرات دوران در رد و یا پذیرش مقالات مبنای تصمیم گیری هیئت تحریریه است.

ناصری خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند مقالات این شماره را از طریق وب سایت مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به آدرس WWW.RICEST.AC.IR در قسمت JOURNALI TOOLS-IJISM مشاهده نمایند./عط

** براي مشاهده آخرين اخبار دانشگاهي اينجا را كليك كنيد.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار