تعدادی از اجاره واحدهای مسکونی که اجاره بهای آنها کمتر از نرخ واقعی از سوی مالکان ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران،تعدادی از فایل‌های اجاره واحدهای مسکونی پرداخته که اجاره بهای آنها کمتر از نرخ واقعی از سوی مالکان ارائه شده است.

 

                                                             

براساس اين گزارش،در یکی از محله‌های منطقه تهرانپارس، واحدی 70 متری که 5 سال از عمر بنای آن می‌گذرد به همراه پارکینگ و انباری با شرایط 28 میلیون تومان رهن کامل به بازار اجاره معرفی شده است؛ در حالی که ارزش رهن واقعی ‌این واحد مسکونی 52 میلیون تومان برآورد شده است.

                                                              
از سوی دیگر 32 میلیون تومان رهن، به عنوان اجاره بهای یک واحد 70 متری در غرب تهران، محدوده بلوار فردوس تعیین شده است. سن بنای ‌این واحد 8 سال است و امکاناتی همچون پارکینگ، انباری و بالکن را در اختیار مستاجر قرار می‌دهد. اما اجاره بهای واقعی‌این واحد مسکونی 37 میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود.

                                                                       
علاوه براین واحدی با متراژ 115 متر مربع با عمر بنای 5 سال در محدوده بام تهران منطقه سعادت آباد به میزان 60 میلیون تومان برای رهن کامل آماده تحویل به مستاجر است. پارکینگ، انباری و آسانسور جزئی از امکانات ‌این واحد مسکونی به شمار می‌آید. بنگاهداران فعال در سعادت آباد مبلغ حقیقی رهن واحد مذکور را حدود 76 میلیون تومان برآورد می‌کنند.
همچنین موجری واحد 90 متری نوساز خود را در قیطریه واقع در دستور جنوبی با شرایط 40 میلیون تومان رهن کامل به بازار اجاره معرفی کرده است، اما رهن واقعی‌ این واحد 90 متری به گفته مشاوران املاک حدود 60 میلیون تومان است./عب


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran, Islamic Republic of
مينا ابراهيمي
۲۰:۰۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۳
چطوري ميشه براي رهن اين خانه ها كه اعلام ميكنيد اقدام كرد؟
آخرین اخبار