سرمربی تیم فوتبال 'لخویا' قطر گفت: این تیم برای كسب پیروزی در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا به اصفهان آمده است و می كوشد در دیدار امروز مقابل سپاهان به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان؛ جان كریستیان لانگ ' عصردیروز در كنفرانس خبری در هتل 'كوثر' اصفهان اظهارداشت:تاكتیك های تیم ما جزو اسرار است اما برای آنكه بتوانیم برنامه های خود را برای دیدار با سپاهان اجرایی كنیم باید تا فردا منتظر بمانیم.

وی درباره اینكه تیمش یك روز قبل از دیدار با سپاهان به اصفهان آمده است، افزود: در دیدارهای قبلی خارج از خانه ، چند روز قبل از برگزاری مسابقه سفر می كردیم تا با شرایط آب و هوایی محل برگزاری مسابقه آشنا شویم.

سرمربی تیم فوتبال لخویا اظهارداشت: اما برای دیدار با سپاهان تصمیم گرفتیم تا یك روز قبل از این دیدار به اصفهان بیاییم و به نظرم تصمیم درستی است.

وی افزود:تمرینات خوبی را برای دیدار با سپاهان پشت سرگذاشته ایم و از آمادگی خوبی برخورداریم و به نظرم نیازی نبود چند روز قبل از دیدار با سپاهان به اصفهان سفر كنیم.

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال لخویا از 'كریم بوبادیف' به عنوان تنها غایب تیمش در دیدار امروز مقابل سپاهان نام برد و افزود:این بازیكن دو اخطاره است و نمی تواند ما را در دیدار امروز همراهی كند.

وی افزود: با وجوداین بازیكنان خوبی داریم كه می توانند جایگزین خوبی برای این بازیكن باشند و ایمان دارم كه بازیكنانم در دیدار امروز با اعتماد به نفس بازی خواهند كرد.

وی درباره وضعیت آب و هوای فولاد شهر اصفهان نیز گفت : آب و هوای فولاد شهر نمی تواند تاثیری بر كیفیت بازی بازیكنان ما داشته باشد.

'موسی مجید' كه به عنوان نماینده بازیكنان تیم لخویا در این كنفرانس خبری حاضر شده بود، نیز گفت: دیدار امروز برای تیم ما بسیار مشكل است اما تلاش خود را انجام می دهیم تا به پیروزی برسیم .

وی تاكید كرد: كادرفنی تیم لخویا تاكتیك مناسبی را برای دیدار امروز در نظر گرفته است و به نظرم با تاكتیك اتخاذ شده می توانیم از سد دفاع مستحكم سپاهان عبور كنیم.

گفتنی است:دیدار تیم های فوتبال فولاد مباركه سپاهان و لخویا قطر در هفته سوم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا امشب در ورزشگاه فولاد شهراصفهان برگزار می شود. /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.