هفته بيست و هشتم رقابتهاي فوتبال لا ليگاي اسپانيا با توقف رئال مادريد در برابر ويارئال پي گيري شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در ادامه ديدارهاي هفته بيست و هشتم رقابتهاي فوتبال لا ليگاي اسپانيا تيم فوتبال رئال مادريد در برابر ويارئال با تساوي يک بر يک متوقف شد.
در ساير ديدارها هم لوانته سه بر يک رئال سوسيه داد را برد،آتلتيکو مادريد دو بر يک از سد آتلتيک بيلبائو گذشت،رئال مايورکا سه بر دو اسپورتينگ گيخون را برد و رئال ساراگوسا دو بر يک والنسيا را شکست داد.
در بازيهاي روز سه شنبه هم  تيم فوتبال بارسلونا در ديداري پرگل پنج بر سه از سد گرانادا گذشت و ديدار تيم هاي اوساسونا و ختافه با تساوي بدون گل به پايان رسيد.
در ادامه اين رقابتها در بازيهاي روز پنج شنبه هم تيم فوتبال ريسينگ سانتاندر ميزبان سويا است،رئال بتيس به ديدار اسپانيول مي رود و مالاگا ميزبان رايووايکانو خواهد بود.
در جدول رده بندي رقابتهاي فوتبال لاليگاي اسپانيا در حال حاضر تيم فوتبال رئال مادريد با کسب هفتاد و  دو  امتياز همچنان درصدر است و بارسلونا با شصت وشش امتياز و والنسيا با چهل و هفت امتياز به ترتيب عناوين دوم و سوم را در اختيار دارند.
تيم فوتبال رئال ساراگوسا با کسب بيست و دو  امتياز همچنان قعرنشين است.
در جدول گلزنان برتر اين رقابتها هم در حال حاضر لئونل مسي از تيم بارسلونا با سي و چهار گل زده صدرنشين است و کريستيانو رونالدو  با سي و سه گل زده و گونزالو هيگواين با هفده گل زده هر دو از رئال مادريد به ترتيب رده هاي دوم و سو م را در اختيار دارند./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار