نوروز سال 90 با دو فیلم پرفروش "جدایی نادر از سیمین" و "اخراجی ها 3" تحویل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران با فرا رسیدن فصل بهار، سینما هم به مانند هر پدیده دیگر، سالی جدید را آغاز کرد.سالی که شاید افتخار آمیز ترین اتفاقات سینمایی ایران را در خود جای داده است.در اين ميان اکران نوروزی فیلم ها، همواره یکی از مسائل چالش برانگیز سینما محسوب می شود که در این زمینه شاهد نقطه نظرات متعددی درباره انتخاب فیلم ها هستیم. اما بالاخره از پس پرده تفاوت ها 5 فیلم "اخراجی ها 3"، "جدایی نادر از سیمین"، "زنها شگفت انگیزند"، "سه درجه تب" و "یکی از ما دو نفر" برای اکران نوروز 90 انتخاب شدند.

نوروز سال 90 با دو فیلم پرفروش "اخراجی ها 3 "و "جدایی نادر از سیمین" تحویل شد و "جدایی نادر از سیمین" اصغر فرهادی با بازی ماندگار بازیگرانش طلسم اسکار را برای سینمای ایران شکست.

مسعود ده نمکی که گویا دنباله رو شعار تا سه نشه بازی نشه بود برای اتمام کار خود  "اخراجی ها 3 " را به ميدان آورد،فیلمی که یکی از فیلم های میلیاردی سال 90 محسوب می شود. علاوه بر تهران از فروش خوب در شهرستان ها و به ویژه استقبال فوق العاده یزدی ها برخوردار بود.

از چنین بهاری انتظار سالی نیکو می رفت. انتظاری که صعود سینمای ایران را برای مخاطبان و اهالی سینما به ارمغان آورد،اما برخلاف چنین انتظاری می توان سینمای ایران تا پایان سال 90 را تلفیق از صعود و نزول دانست./م/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار