فیروز زنوزی جلالی گفت: كتاب "برج 110" اثری است با موضوع حضرت علی (ع) در حالی كه در كل رمان به طور مستقیم نامی از آن حضرت برده نمی شود.

به گزراش باشگاه خبرنگاران، فيروز زنوزی جلالی -نویسنده- در گفت و گو با خبرنگار بخش كتاب و ادبیات پایگاه خبری حوزه هنری با تاكید بر این كه مقدار زیادی از رمان برج 110 را سالها قبل نوشته است، گفت: رمان برج 110 اثری دینی است، اما وجه انسانی اثر بارزتر است.
او ادامه داد: 110 در عنوان كتاب نماد حضرت علی (ع) و برج نیز نمادی از مدرنیته است و سعی كرده ام تا طبقات مختلف بشری كه در این برج زندگی می كنند را تشریح كنم. خواننده در طول اثر هیچگاه نام حضرت علی (ع) را نمی بیند اما داستان با محوریت این امام نوشته شده است.
این نویسنده با تاكید بر این كه كتاب برج 110 با ساختار رمان نوشته شده است، گفت: در این رمان قصه و شخصیت وجود دارد، اما زیر ساخت اثر، یك اثر فلسفی است.
زنوزی جلالی همچنین با اشاره به اینكه در مراحل پایانی نگارش رمان "خرمشهر خرمشهر" است، گفت: كتاب داستانی «خرمشهر، خرمشهر» سومین اپیزود از یك مجموعه داستان است.
وی ادامه داد: اپیزود اول این مجموعه با عنوان "توپ پاشنه، سمت، ساعت 2" و اپیزود دوم نیز با نام "سكان، سمت، میانه اروند" به چاپ رسیده اند و كتاب "خرمشهر، خرمشهر" نیز در مراحل پایانی نگارش قرار دارد.
كتاب "خرمشهر خرمشهر" توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنری به چاپ می رسد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار