پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص ارزيابي اش از تساوي تيم فوتبال پرسپوليس مقابل مس كرمان در هفته بيست و هفتم ليگ يازدهم گفت: تيم فوتبال پرسپوليس نتيجه خوبي بدست نياورد سرخ پوشان با برد مقابل مس كرمان مي توانند كه در جدول رتبه بندي بالا بيايند اما سه امتيازي بازي را به راحتي از دست دادند.

پايان رأفت، پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: تيم فوتبال پرسپوليس با تساوي مقابل مس كرمان براي مابقي بازي ها در ليگ برتر كارش سخت تر شد كادر فني در جهت موفقيت تيم پرسپوليس در هر 2 جام ليگ برتر و جام باشگاه هاي آسيا بايد از همه نيروها و تفكرات تكنيكي استفاده كند.

رأفت در مورد عملكرد تيم فوتبال مس كرمان در اين بازي گفت: تيم فوتبال مس كرمان بازي منطقي را مقابل پرسپوليس ارايه داد. اين تيم با دفاع فشرده و متراكم مانع گلزني تيم فوتبال پرسپوليس شد و يك امتياز ارزشمند مقابل سرخپوشان بدست آورد.

پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص تعويض هاي هر دو تيم بيان داشت: ابراهيم قاسمپور سرمربي تيم فوتبال مس كرمان تعويض هايش برخلاف مصطفي دنيزلي انجام مي داد و روند بازي را تا پايان بازي به نفع تيمش رقم زد.

رأفت در خصوص نوسان تيم فوتبال پرسپوليس در ليگ برتر گفت: شرايط بازيكنان پرسپوليس نسبت به استقلال متفاوت و تعداد بازيكنان تاثير گذار سرخپوشان كمتر از تيم استقلال است هم اكنون در پرسپوليس تمام فشارهاي بازي بر روي علي كريمي است در حاليكه در استقلال اين فشار بر روي چند بازيكن موثر تقسيم شد.

رأفت درباره بازي بعدي تيم فوتبال پرسپوليس مقابل نفت تهران تصريح كرد: تيم نفت تهران در نيم فصل اول با تركيبي از بازيكنان جوان و با تجربه نتايج خوبي در ليگ برتر بدست آورد اما در نيم فصل دوم امتيازات جمع شده را از دست داد و مانند پرسپوليس در ليگ برتر دچار افت و خيز شده است.

وي در ادامه اظهار داشت: بازيكنان تكنيكي تيم فوتبال نفت تهران در زمين خيلي خوب بازي مي كنند و بالاتراز پرسپوليس درجدول ليگ برتر قرار دارند و توانايي خلق موقعيت گلزني در محوطه جريمه سرخپوشان را دارند.

رأفت بيان داشت: اميدوارم سرخپوشان يك بازي هجومي و تماشاگرپسند را در روز جمعه ارايه دهند و سه امتياز بازي را بدست آوردند و با روحيه مضاعف در برابر حريفان آسيايي ظاهر شوند.

وي در پايان خاطر نشان كرد:‌ بازيكنان پرسپوليس بايد وظايف محول شده توسط دنيزلي سرمربي تيم را به خوبي در زمين بازي به اجرا بگذارند تا در بازي هاي ليگ برتر و جام باشگاه هاي آسيا موفق باشند.

گفتني است، ديدار دو تيم فوتبال پرسپوليس و نفت تهران با نتيجه مساوي 1-1 به پايان رسيد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار