فرانك حيدريان فيلم نامه نويس در گفتگو با
خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاراندر پاسخ به اين سوال كه بيشتر فيلم نامه ها حول يك محور تكراري ازدواج ميچرخند و پيامي ندارند، افزود: وقتي يك فيلم نامه به شكلي به اتمام ميرسد كه براي مخاطب خوشايند است بنابراين فيلم نامه نويسان ترجيح ميدهند ريسك نكنند تا مخاطب خود را از دست ندهند.
اين فيلم نامه نويس ادامه داد: از معضلات بي محتوا بودن فيلم نامه ها ميتوان به اين مورد اشاره كرد كه برخي از كارگردان ها اول بازيگر را انتخاب ميكنند و بعد سفارش فيلم نامه را به فيلم نامه نويس مي دهند.
وي بيان كرد: با توجه به اينكه يكي از مشكلات بزرگ جامعه ما مشكل ازدواج است پرداختن به اين معضل رويه اي مخاطب پسند دارد.
حيدريان تصريح كرد: كليشه شكني اكنون سخت است زيرا ذهن مردم به پايان فيلم هايي كه با مضمون عشق تمام مي شود عادت كرده است.
اين فيلم نامه نويس گفت: سينماي امروز به رويه تهيه كننده سالاري استوار بوده به طوري كه گاه مشاهده مي شود خط فكري فيلم نامه نويس بايد هم سوي تفكر تهيه كننده پيش رود.
وي خاطرنشان كرد: امروزه يكي از دلايل ضعف فيلم نامه هاي ما سفارشي شدن آن ها و همچنين تقليد از فيلم هاي فارسي است./ي2