دبیرخانه چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، فراخوان بخش رقابتی این دوره را با موضوع و محوریت «وفاق ملی» منتشر کرد.

چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده اهالی موسیقی ایران، اعتلای هنر موسیقی و ارتقای سطح سلیقه و فرهنگ شنیداری مخاطبان، مراقبت از هویت ملی مبتنی بر آموزه‌های آیینی و ایرانی، تقویت و حمایت از هنر خلاق به‌ ویژه ایده و اجراهای صدا و موسیقی نسل جوان و همچنین شناسایی و تحکیم فرم و محتوای کیفی برای گونه‌های مختلف موسیقی، از ۲۳ تا ۲۹ بهمن ماه امسال با موضوع و محوریت وفاق ملی برگزار می‌شود.

فراخوان بخش رقابتی چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به‌ صورت آلبوم باکلام و بی‌کلام در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی، تلفیقی، پاپ، ارکسترال ایرانی، کودک و نوجوان، موسیقی فیلم، کتاب موسیقی، پایان‌نامه و رساله، جایزه اجرای صحنه‌ای و جایزه بخش‌های آهنگسازی، تک‌آهنگ و... منتشر شده است.

علاقه‌مندان از روز سه‌شنبه- یکم آبان تا پنجشنبه- ۱۵ آذرماه می‌توانند با توجه به فراخوان، با مراجعه به سایت جشنواره موسیقی فجر مراحل ثبت نام خود را در سامانه «بامک» انجام دهند.

چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۹ بهمن‌ماه امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار می‌شود و جایزه ترانه،‌ جایزه موسیقی و رسانه، موسیقی فیلم، آهنگسازی، اجرای صحنه‌ای، تک‌آهنگ و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار