مدير فني گيتي پسند گفت: ماهاني‌ها با اين آبروريزي كه در اصفهان راه‌انداختند ديگر نمي‌توانند سرشان را بالا كنند.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، حسين شمس، سرمربي سابق تيم ملي فوتسال كشورمان در كنار گيتي پسند اصفهان به عنوان قهرماني ليگ برتر دست پيدا كرد.
وي در اين خصوص گفت: امسال سال بسيار سخت و فشرده‌اي را در ليگ برتر پشت سرگذاشتم ولي در نهايت گيتي پسند با كمترين باخت و بهترين تفاضل توانست به قهرماني ليگ برتر برسد.
وي افزود: در روز آخر بازيكنان همگي در حد توان خود فداكاري كردند ، علي افضل در بازي آخر شجاعانه دروازه‌بان را بيرون فرستاد و تركيب تيم را 12 نفره كرد ، اين تركيب بالاترين درصد كسب را دارد چرا كه در صورت يك اشتباه كوچك مي‌توان تعداد گل‌هاي زيادي دريافت كرد.
وي ادامه داد: از طرف ديگر ماهان روز بازي محمد طاهري، اصغرحسن‌زاده و .. را صبح روز بازي به خانه مي‌فرستد و ساير بازيكنان را بازي نمي‌دهد.
شمس تصريح كرد: خيلي زشت است كه ماهاني‌ها با شنيدن گل‌هاي گيتي پسند در 30 ثانيه دو گل دريافت كردند و دروازه را خالي كرد حركت كافه در به ثمر رساندن گل ماهان و پرتاب كردن توپ به سمت حسين افضلي خيلي زشت بود ولي ماهاني‌ها كاري كردند كه تماشاگران اصفهاني به آنها فحاشي كردند .
سرمربي سابق تيم ملي دراين خصوص تصريح كرد: اتفاقات ليگ چهره خيلي‌ها را مشخص كرد و مردم اصفهان فهميدند كه ماهاني‌ها يكسال چطور خود را در ليگ پا به ‌پاي مدعيان جلو مي‌كشيدند، من بعيد مي‌دانم كه اصفهاني‌ها سال آينده بتوانند در ليگ برتر فوتسال تيمداري كنند آنها حتي نمي‌توانند سرشان را در ليگ بالا بياورند.
وي با اشاره به حضور ترابيان دربازي‌هاي هفته‌هاي آخر گيتي پسند تصريح كرد: ‌ترابيان سه هفته است كه در كنار گيتي پسند ناظر ويژه بازي‌ها است تا گيتي پسند دست از پا خطا نكند، خوشحالم كه گيتي پسندي‌ها ثابت كردند كه اهل تباني نيستند و در مقابل چشمان ترابيان با اقتدار به قهرماني رسيدند.

وي خاطر نشان كرد: هيچ حرف و حديثي براي بازي‌ ما وجود ندارد پرسپوليس هر چه در توان داشت گذاشت، ولي توان بيشتري نداشت و انگيزه‌اي هم براي پيروزي نداشت. حيدريان شخصيت بزرگي است كه به هيچ عنوان اهل تباني نيست و چهره‌اي شناخته شده در ورزش است و من به پرسپوليس تبريك مي‌گويم كه برابر ما در حد توانش ايستادگي كرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار