مدیر عامل ایران خودرو گفت: 10 محصول جدید تا سال 1400 بر روی دو پلت فرم در کلاس های B و D طراحی و تولید خواهد شد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی ایران خودرو؛ جواد نجم الدین ضمن بيان اين مطلب افزود: زمان عرضه نخستین محصول از این پروژه، سال 93 است و بر اساس برنامه راهبردی، هر دو سال سه محصول جدید توسط این شرکت عرضه می شود.

وی طراحی و توسعه فناوری های جدید کاهش وزن، مصرف سوخت و آلودگی و فناوری نانو را از ارکان اصلی راهبرد طراحی و توسعه محصول در ایران خودرو برشمرد و اظهار داشت: فناوری های جدید، استفاده از پلت‌فرم های غنی را برای 10 تا 15 سال آینده امکان پذیر می کند، در غیر این صورت باید همیشه دنبال خودروسازان جهان بدویم.

نجم الدین طراحی پلت‌فرم را مهمترین و در بر دارنده بخش هایی از خودرو عنوان کرد که دیده نمی شود و تصریح کرد: طراحی و توسعه پلتفرم که نقش مهمی در خودروساز شدن دارد، از جمله کارهایی است که با همکاری دانشگاه انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه ایران خودرو با توسعه برند ملی توانست در فراسوی مرزها اعتبار تازه ای در صحنه جهانی بدست آورد، اضافه کرد: قصد داریم با تغییر نگاه از بازار داخلی به رقابت در بازار های بین المللی بپردازیم.

مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به اینکه وارد شدن به صحنه جهانی نیازمند مدیران خلاق است، گفت: در اجرای طرح های توسعه ای باید اقتصادی تر عمل کنیم.

وی تاکید کرد: خودروسازان معتبر جهانی علاقه مند به همکاری فنی با ایران خودرو بوده و مصرانه تلاش می کنند زمینه های مناسبی را برای ایجاد یک همکاری متقابل فراهم کنند.

نجم الدين از همکاری های جدید با خودروسازان معتبر جهانی خبر داد و خاطرنشان کرد: این رویکرد شرکت های مهم خودروسازی در واقع امتیاز بزرگی برای ایران خودرو است که از تجارب فنی چنین شرکت هایی برای بهره گیری از فناوری روز و مدرن و نیز در طراحی و ساخت خودرو استفاده کند./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار