مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی گفت: پرواز ارومیه ـ بغداد از 27 اسفند ماه از فرودگاه ارومیه برای نخستین بار انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه و به نقل از اداره کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی کمال پرهیزکار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پرواز با هواپیمای MD-88 شرکت هواپیمایی تابان انجام می‌گیرد.

وی افزود: هفته‌ای یک پرواز در مسیر ارومیه ـ بغداد انجام می‌شود که در صورت استقبال هم استانی‌ها امکان افزایش این پروازها نیز وجود دارد.

وی در ادامه به پروازهای خارجی نوروزی نیز اشاره و اضافه کرد: پروازهای چارتری ارومیه به ترکیه (قاضی آنتپ) نیز از 28 اسفند با هواپیمای B737 شرکت هواپیمایی Corendon آغاز می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی ادامه داد: پرواز مستقیم ارومیه ـ مشهد مقدس و بالعکس از آخرین روز اسفند 90 در فرودگاه ارومیه دایر می شود.

پرهیزکار اظهار داشت: از 29 اسفند ماه جاری پرواز ارومیه ـ مشهد مقدس و بالعکس دایر می‌شود و زوار حرم مطهر ثامن الائمه می‌توانند از این امکان برای سفر هوایی به مشهد مقدس در تعطیلات نوروز استفاده کنند.

وی افزود: برای ارائه تسهیلات ویژه هر هفته دو پرواز در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه در این مسیر پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: فروش بلیط پرواز ارومیه ـ مشهد در تمام آژانس‌های هوایی استان آغاز شده و قیمت بلیط رفت و برگشت این پرواز 239 هزار و 200 تومان است.

مدیرکل هواپیمایی هما در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: شرکت ایران ایرتور با هواپیمای بوئینگ ام دی به ظرفیت 140 نفر این پرواز را انجام می‌دهد و شرکت هما تمام امور هندلینگ شامل ارائه سرویس به هواپیما و ارائه خدمات به مسافران در فرودگاه را بر عهده گرفته است./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.