معاون امور شهری منطقه 16 از اتخاذ تدابیر ویژه پیشگیری از آسیب ها و خطرات چهارشنبه آخر سال در این منطقه خبر داد.

هومن نصیری معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 16 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به لزوم توجه و اهمیت آرامش و آسایش شهروندان و حفظ و نگه داری از محیط شهری و ارائه خدمات مناسب، تدابیر لازم در جهت پیشگیری از حوادث احتمالی چهار شنبه آخر سال تدارک دیده شده است.
وی ضمن اعلام آمادگی و آماده باش عوامل اجرایی و خدمات نواحی 6 گانه افزود: همه پرسنل خدمات شهری و پیمانکاری نسبت به جمع آوری ضایعات، تیر و تخته و سه شاخه و مخازن پلاستیکی از سطح معابر اقدام می کنند.
نصیری خاطر نشان کرد: 60 دستگاه ماشین آلات پیمانکار خدمات شهری از جمله تانکر آب و هیدروپلاست و خودروهای مکانیزه حمل زباله به صورت آماده باش کامل در سطح نواحی و محلات حضور یافته تا در صورت نیاز نسبت به پشتیبانی ماشین آلات آتش نشانی و نیروهای انتظامی و کاهش خطرات حوادث احتمالی اقدام کنند.
*کارگاه آموزشی پیشگیری از رفتارهای پرخطر
همچنین مرکز فرآموز بعثت در راستای طرح استقبال از بهار اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از رفتارهای پرخطر با محوریت خطرات ناشی از چهار شنبه سوری نمود.
*همایش کلید در فرهنگسرای بهمن
در ادامه واحد سلامت منطقه 16 در این باره گفت: واحد سلامت جوادیه با مشارکت مدیر محله جوادیه با مشارکت مدیر محله جوادیه همایش کلید را در سالن مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار کرد.
وی افزود: در این همایش 120 نفر از اعضا کانون سالمندان و دیابت و مادر و کودک شرکت داشتند.
وی تصریح کرد: دکتر ابریشمی پزشک عمومی دعوت شده به این همایش در خصوص بیماری کلیه و علت بروز راه های پیشگیری این بیماری ، همچنین نحوه درمان، مطالبی عنوان و به سوالات حاضرین پاسخ دادند.
شکری در پایان مراسم به تعدادی از حاضرین شرکت کننده در مسابقه هدایایی به رسم یاد بود تقدیم شد.
*همایش چهارشنبه سوری در ناحیه 4 منطقه 16
واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 4 به منظور ارتقا سطح آگاهی در شهروندان یاخچی آباد و چهارصد دستگاه در نظر دارد، در خانه سلامت وصال، همایشی مبنی بر جلوگیری از خطرات احتمالی چهارشنبه سوری در روز دوشنبه 22 اسفند ماه توسط خانم نعمتی کارشناس علوم تربیتی برگزار کند.
*جشنواره هفت سین خانه سلامت وصال
واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 4 اقدام به برگزاری جشنواره بهترین سفره هفت سین ویژه طرح استقبال از بهار کرده است.
شکری گفت: این جشن بین اعضای محله چهار صد دستگاه و وصال انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: تعداد بانوان شرکت کننده 15 نفر است که در پایان به رسم یاد بود به آنها هدایایی اهدا می شود./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار