فرماندار تهران گفت: مشاورین امور زنان و خانواده نباید صرفا پیگیری امور را انجام دهند بلکه بایستی به سمت تصمیم سازی و اجرا حرکت کنند.

 احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران در مراسم تقدیر از مشاورین امور بانوان دستگاه‌های مختلف که به همت امور بانوان فرمانداری تهران برگزار شد، با اشاره به جایگاه مهم حوزه زنان و خانواده و اهمیت گسترش این جایگاه برای ایجاد ظرفیت‌های بزرگ در راستای شکل گیری رخداد‌های ارزشمند اظهارداشت: حوزه زنان و خانواده دارای ابعاد بزرگ‌تر و ظرفیت آفرینی در بخش‌های مختلف، چون جریان سازی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... می‌باشد و با توجه به حضور بانوان تلاشگر و با روحیه جهادی این امر محقق می‌شود.

وی در ادامه افزود: دامنه کاری امور زنان و خانواده دارای ابعاد بسیار است که این مهم رویت نخواهد شد مگر امور را به خودشان سپرد و در کنار پیگیری مطالبات خود در جایگاه امور بانوان دستور دهنده و بر اجرا شدن آن نظارت داشته باشند.

معاون استاندار تهران با اشاره به روحیه پیگیری امور زنان و خانواده فرمانداری بیان کرد: روحیه توسعه گرایانه مسئول امور زنان و خانواده فرمانداری باعث ایجاد تحولی در عملکرد‌های مطلوب طی یکسال و اندی گذشته شده و این را به وضوح می‌توان در برنامه‌های اجرا شده، همدلی بوجود آمده در سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌ها و ادارات و نهاد‌ها با فرمانداری و همچنین گزارش عملکرد‌ها به خوبی مشاهده کرد.

قیومی خاطرنشان کرد: زنان و دختران ایران اسلامی نشان دادن که سکان دار جریان سازی‌های مهم کشوری، حرکت دهنده آن و آرامش بخش جامعه هستند، نگاه زنان به مسائل مختلف تیزبینانه بوده و باعث رشد عملکردی با پیگیری‌های مثمرثمر می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی در تهران، یادآور شد: هفته گذشته دومین رویداد فرهنگی را در قالب هفته فرهنگی را شاهد بودیم، هفته فرهنگی امسال با توجه به رشد پویش‌ها و برنامه‌های مهم در بخش ها، حوزه ها، دستگاه‌ها آنقدر رشد داشت که می‌توانستیم آنرا در تهران احساس کنیم.

فرماندار تهران در پایان عنوان کرد: ظرفیت‌های بسیاری در تهران وجود دارد که در هفته فرهنگی با همدلی دستگاه‌ها و نهاد‌ها و شهرداری و ... به بخشی از آن پرداخته شد، از این رو با همدلی و نقش موثر هم افزایی می‌توان کار‌های بزرگتر و عمیق تری را در پایتخت اجرایی کرد که این ظرفیت قطعا در تهران وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار