مدیرعامل باغ کتاب گفت: با آغاز ماه مهر، ۴۵هزار عنوان کتاب و ۱۳۵هزار جلد به ناشران و مراکز پخش سفارش داده شده است

مدیرعامل باغ کتاب با رد شایعات منتشر شده مبنی بر خالی بودن قفسه‌های کتاب، گفت: اگر بخواهیم حجم کاری این روز‌های کتابفروشی را با عدد و رقم نشان دهیم، می‌توانیم بگوییم که با آغاز ماه مهر، ۴۵هزار عنوان کتاب و ۱۳۵هزار جلد به ناشران و مراکز پخش سفارش داده شده است. ۱۹هزار و ۴۷۵ عنوان آن تا کنون به فروشگاه اضافه شده و تا پایان فصل پائیز حداقل ۱۰هزار عنوان دیگر به قفسه‌ی کتاب‌های سروستان اضافه خواهد شد.

 محمدحسن سعادت هندی، با اعلام آثار بخش غیرکتابی ادامه داد: تا کنون ۱هزار و ۵۰۵ قلم محصول فرهنگی و نوشت‌افزار، به تعداد ۵۸هزار و ۱۶۸ عدد به کتابفروشی بزرگسال اضافه شده است و این مقدار در روز‌های آتی افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل باغ کتاب تهران ضمن ابراز امیدواری برای برطرف نمودن نیاز‌های کتاب‌دوستان و همراهان همیشگی باغ کتاب، بیان کرد: تیم جدید مدیریتی تمام توان خود را به میدان آورده است تا با عرضه کتاب‌های متنوع و ترویج کتاب و کتاب‌خوانی، نقش خود را در عرصه فرهنگ به خوبی ایفا کند. بنابراین، با اولویت قرار دادن این مهم، بدهی ناشران و تامین‌کنندگان به صفر رسیده است.

وی با بیان اینکه، رویداد‌های مختلفی با محوریت کتاب‌ها نیز در حال برگزاری است، توضیح داد: به عنوان نمونه، آئین مراسم چهلم استاد بهمنی به تازگی با استقبال تعداد زیادی از علاقمندان به بزرگان و نویسندگان در سینماروباز باغ کتاب برگزار شد و چندین جلد از کتاب‌های مرحوم استاد بهمنی به دست علاقمندان رسید.

وی در پایان گفت: کتاب‌ها بستری فراهم می‌کنند تا افراد با مطالعه و تفکر به توسعه فردی بپردازند و به تبع آن، جامعه‌ای آگاه و متمدن داشته باشیم. از همه‌ی دغدغه‌مندان حوزه فرهنگ دعوت می‌کنم با حضور خود در باغ کتاب و هم‌اندیشی درباره کتاب‌ها و کتابخوانی در پیشبرد رسالت فرهنگی با ما همراه و یاری‌رسان باشند.

برچسب ها: باغ کتاب ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار