رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 20 از افتتاح اولین مرکز تخصصی رایگان دیابت در این منطقه خبر داد.

امیررضا چایچی در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

گفت: برای نخستین بار مرکز تخصصی دیابت در سرای محله شهید بهشتی این منطقه با حضور نمایندگان فرمانداری شهرستان ری، بخشدار مرکزی شهرستان ری و مسئولان شهرداری افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز با مشارکت شهرداری منطقه 20، شبکه بهداشت شهرستان ری و مدیریت محله شهید بهشتی راه اندازی شد، افزود: غربالگری، آموزش، مشاوره، پیگیری و کنترل درمان با نظارت کارشناسان تغذیه، پزشک عمومی و مشور روانشناسی به صورت رایگان برای شهروندان انجام می شود.

وی در ادامه به فعالیت 22 کانون دیابت در 22 محله این منطقه اشاره مرد و اذعان داشت: بیش از یک هزار نفر در کانون های دیابت سطح محلان این منطقه عضو هستند که بررسی و غربالگری به صورت مستمر انجام می شود.

چایچی خاطرنشان کرد: این مرکز به عنوان اولین مرکز تخصصی دیابت در منطقه 20 به شمار می رود / برای 4 موقعیت دیگر نیز در سطح شهر ری پیش بینی شده است.

شایات ذکر است: به مناسبت فرارسیدن سال نو کانون مساجد نسبت به عبارروبی مساجد و نسب شعارهای بهداشتی اقدام می کنند همچنین کانون جوانان به کمک شهریاران جوان منطقه در امر توزیع بروشور بین گردشگران و مسافران نوروزی فعالیت می کنند./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار